حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
«رهیاب» گزارش می‌دهد؛

قطعی مکرر برق در شادگان

قطعی مکرر برق در شادگان

در این روزها که گرمای استان خوزستان از دمای ۵۰ درجه گذشته است قطعی مکرر برق در شهرستان شادگان باعث شدت گرما و خسارات اقتصادی به مردم شده است.

به گزارش خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ چند ماهی است که شبکه برق شهرستان شادگان وضعیت خوبی ندارد و شهروندان در مناطق مختلف این شهرستان از قطعی مکرر برق خبر می‌دهند.

از سختی و شدت گرما که بگذریم، قطعی مکرر برق می‌تواند خسارات اقتصادی زیادی به مردم وارد کند و جبران این خسارت‌ها برای خیلی از مردم سخت است.

یکی از شهروندان شادگانی ساکن در منطقه سعدی اظهار کرد: متاسفانه برق پایداری نداریم و اگر در روز به مدت یک الی دو ساعت قطع نشود، قطعا افت ولتاژ داشته و وسایل برقی از جمله کولر و یخچال خاموش می‌شوند.

در ادامه یکی از جوانان روستای منصوره گفت: برق در این روستا وضعیت خوبی ندارد و مدام قطع می‌شود، آیا اگر وسیله‌ای بر اثر این قطعی‌ها مکرر خراب شود، آیا اداره برق جواب‌گو خواهند بود؟

در ادامه این گزارش یکی دیگر از شهروندان شهر خنافره افزود: متأسفانه برق در این شهر افت ولتاژ زیادی دارد و به شدت از این وضعیت نگران هستیم علاوه‌بر این‌که بچه‌هایمان طاقت تحمل این گرما را ندارند، ترس سوختن وسایل برقی خانه را نیز داریم.

مسئولانی از جمله فرماندار شادگان و همچنین نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی در این روزها پیگیری‌های متعددی در این خصوص داشته‌اند از جمله حضور میدانی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان در شهرستان شادگان است.

با وجود این پیگیری ها اما هنوز وضعیت برق شهرستان درست نشده است لذا انتظار می‌ر‌ود این پیگیری ها دو چندان شود تا بتوان به نتیجه مطلوبی رسید و این معضل قطعی برق را رفع کرد.

فرماندار شادگان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از شما انتظار می‌رود این پیگیری‌ها را بیشتر کرده و نتایج پیگیری‌ها را مرحله به مرحله به مردم شهرستان اعلام کنید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از