حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
«رهیاب» گزارش می‌دهد:

قطعی مکرر برق در گرمای طاقت‌فرسا شادگان

قطعی مکرر برق در گرمای طاقت‌فرسا شادگان

با توجه به گرمای طاقت‌فرسا در شهرستان شادگان مسئولان هیچ اقدامی به قطعی مکرر برق در این شهرستان انجام ندادند.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ با شروع فصل گرما، دمای هوای شادگان در بسیاری از روزهای تابستان به بالای ۵۰ درجه می‌رسد که این موضوع سبب افزایش مصرف برق به دلیل استفاده از وسایل سرمایشی شده و ولتاژ برق منطقه را کاهش می‌دهد.

 همخوانی نداشتن میزان مصرف با شبکه موجود، قطعی‌های مکرر و ضعف ولتاژ کام مردم این منطقه تلخ کرد و کماکان ساکنان مناطق روستایی و شهری این شهرستان با افت شدید ولتاژ و خسارت ناشی از آن مواجه هستند.

 در پی تماس‌ها و پیام‌های مکرر همشهریان شادگانی به‌خصوص در روستاها، یکی از اهالی روستای بخش مرکزی شادگان در گفتگو با خبرنگار «رهیاب» ضعف ولتاژ برق را مشکل چند ساله این روستا اعلام و اظهار کرد: مردم با توجه به شروع‌شدن فصل گرما به دلیل افت شدید ولتاژ برق نمی‌توانند از وسایل سرمایشی استفاده کنند منظور از وسایل سرمایشی تنها کولرهای گازی نیست، یخچال‌های ما به‌درستی کار نمی‌کنند و حتی از پنکه هم نمی‌توانیم در این روزهای گرم طاقت‌فرسا به‌خوبی استفاده کنیم.

 در ادامه هاشم خنفری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ پیرامون گرمای طاقت‌فرسا و قطعی مکرر برق در شادگان اظهار کرد: در این چندساله هیچ برنامه و اراده‌ای برای حل مشکلات ضعف ولتاژ و توسعه شبکه برق شهرستان و روشنایی شهر شادگان نبوده است.

 وی افزود: مردم اکثر روستاها حدود ۹۰ تا ۱۰۰ نقطه بحرانی در شهرستان شادگان از ضعف شدید ولتاژ برق بسیار گله‌مند و ناراضی هستند.

 نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان و مجموعه خود باید نسبت به خواسته‌ها و مشکلات مردم در حوزه برق احساس مسئولیت کنند و بی‌تفاوت نباشند و اقدامات عاجل و مؤثری در جهت تأمین نیاز مردم به عمل‌آورند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از