حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز مطرح کرد:

قطع برق ۵۱ مشترک پرمصرف اداری در اهواز

قطع برق ۵۱ مشترک پرمصرف اداری در اهواز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: میزان مصرف برق واحدهای تجاری در اهواز لحظه‌ای و مستمر در مرکز پایش انرژی برق اهواز رصد می‌شود.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیرو برق؛ محمد فراتی خط‌قرمز شرکت توزیع برق در شرایط فعلی را تأمین آسایش و آرامش شهروندان اهواز عنوان و اظهار کرد: قطع برق ۵۱ مشترک پرمصرف اداری در این کلان‌شهر برق این ادارات به دلیل تخطی در میزان مصرف برق تعیین شده و برابر دستورالعمل ابلاغی، روز گذشته «دوشنبه» در راستای کنترل مصرف برق ادارات و سازمان‌های عمومی قطع شد.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به‌ضرورت مصرف بهینه ادارات و دستگاه‌های اجرایی، افزود: میزان مصرف برق واحدهای تجاری در اهواز لحظه‌ای و مستمر در مرکز پایش انرژی برق اهواز رصد می‌شود و در صورتی که مشترکین تجاری پر مصرف به‌ویژه مراکز تجاری بزرگ‌نسبت به کاهش و مدیریت برق خود اقدام لازم را انجام ندهند پس از ارسال اخطارهای لازم نسبت به قطع برق انشعاب آنها اقدام خواهد شد.

 کلان‌شهر اهواز با یک هزار و ۸۴۸ مشترک در بخش صنعت، یک هزار و ۴۰۸ مشترک در بخش کشاورزی و ۸۹ هزار و ۸۶۶ مشترک در سایر بخش‌ها، پس از تهران دومین کلان‌شهر پر مصرف کشور است.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از