حالت تاریک
جمعه, 28 اردیبهشت 1403
معاون هماهنگ‌کننده بسیج مستضعفین مطرح کرد:

قلب‌ها؛ هدف جنگ ادراکی دشمن

قلب‌ها؛ هدف جنگ ادراکی دشمن

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز عملیات تهاجمی دشمن به شکل جنگ ادراکی قلب‌ها را مورد هدف قرار داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «رهیاب»؛ سردار حسین معروفی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین در مراسم افتتاحیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج:

امام‌شناسی و دشمن‌شناسی از اصول اصلی در عرصه رسانه است و هرجا مسلمین شکست خوردند یا امام و یا دشمن را نشناختند و این یعنی اینکه جهل علم و جهل عقل، شکست را در پی دارد؛ بنابراین در علم رسانه در حوزه شناخت و مهارت باید امام و دشمن را شناخت.

رسانه در بحث فلسطین بیشترین نقش را بعد از طوفان‌الاقصی برای آگاهی مردم دنیا و بیدار کردن وجدان‌ها داشت و معجزه کرد و مردم فلسطین را نجات داد و از عادی‌سازی جنایت‌ها توسط رژیم جعلی صهیونیستی جلوگیری کرد؛ به همین دلیل رژیم غاضب بسیاری از اصحاب رسانه را به شهادت رساند.

ما نباید در مقابل عملیات‌های دشمن به فکر پدافند باشیم بلکه باید عملیات کنیم؛ با آن شناختی که عرض کردم باید دشمن را تعقیب کرد چون دشمن شکست خورده، انتحار می‌کند؛ بنابراین در عرصه رسانه باید عملیات انجام داد و فرآیند داشته باشید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از