حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
شهید «سید غلام محمد محدودی سوق»:

مبادا شيطان ایمان شما را سست کند

مبادا شيطان ایمان شما را سست کند

شهید سید غلام محمد محدودی سوق در وصیت‌نامه خود می‌نویسد: شیطان دام‌های خود را برای شما گسترانیده است و می‌خواهد دین و ایمان شما را سست کند و در میان شما نفاق ایجاد کند و دین شما را متزلزل سازد.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ شهید سید غلام محمد محدودی سوق در دوم فروردین ۱۳۳۶، در روستای سوق از توابع شهرستان دهدشت به دنیا آمد. پدرش سید غلامحسین، کارگر بنایی بود و مادرش ناز بیگم نام داشت. تا پایان دوره متوسطه در رشته ادبیات فارسی درس خواند و دیپلم گرفت. معلم بود. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. بیست و نهم تیر ۱۳۶۱، در محور اهواز - کوشک بر اثر اصابت ترکش به سینه و گردن، شهید شد.

متن وصیت‌نامه شهید سید غلام محمد محدودی سوق: 

 درود بر شما خواهران و برادران عزیزی که از خودتان ایثار و ازخودگذشتگی نشان دادید و ای قهرمانان تاریخ که تاریخ را عوض و مورخان را به حیرت واداشته‌اید! آیا می‌دانید همه اینها بر اثر چه بود؟ بدون شک بر اثر وحدت مسلمین بود، پس سعی کنید که از تفرقه دوری کنید.

 شیطان می‌خواهد دین و ایمان شما را سست کند

شیطان دام‌های خود را برای شما گسترانیده است و می‌خواهد دین و ایمان شما را سست کند و در میان شما تفرقه و نفاق ایجاد کند و در نتیجه آن، دین شما متزلزل سازد و فساد و فتنه را در جامعه ایجاد کند.

 به فکر مال دنیا نباشید

 با جدیت با وسوسه‌های شیطانی مبارزه کنید. سفارش می‌کنم به وسوسه‌های دیو بزرگ آمریکا اعتنا نکنید و به ریسمان الهی چنگ بزنید. به همگان سفارش می‌کنم به فکر مال دنیا نباشید. دنیا و دیگر وابسته‌ها شما را نفریبد و خدا را هرگز فراموش نکنید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از