حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
در گفتگو با «رهیاب»؛

همه مدیران باید برای حضور مردم تلاش کنند

همه مدیران باید برای حضور مردم تلاش کنند

معاون سیاسی استاندار گفت: وظیفه قاطعانه همه کسانی که دل در گرو ایران، اسلام و انقلاب دارند و به اقتدار کشور می‌اندیشند مشارکت در انتخابات است باید مبلغ دستاوردهای انقلاب باشیم و جامعه را دلگرم به حضور در انتخابات کنیم.

  عبدالله شهاوند در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی«رهیاب»؛ پیرامون مشارکت در انتخابات اظهار کرد: حضور هوشمندانه ملت انقلابی ایران در پای صندوق‌های رأی، نظام جمهوری اسلامی را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند و بر اظهارات یاوه‌گویان خط بطلان می‌کشد.
 
  وی افزود: وظیفه قاطعانه همه کسانی که دل در گرو ایران، اسلام و انقلاب دارند و به اقتدار کشور می‌اندیشند مشارکت در انتخابات است؛ اما این تنها وظیفه نیست؛ بلکه ما باید مبین و مبلغ دستاوردهای انقلاب باشیم و جامعه را دلگرم به حضور در انتخابات کنیم.

  معاون سیاسی‌اجتماعی استانداری خوزستان گفت: وظیفه یکایک پیش‌گامان انقلاب است که جامعه را به سمت مشارکت مؤثر سوق دهند؛ امروز رأی‌های صندوق اقتدار ایران است و نومیدکننده دشمنان عظمت ایران و امیدبخش به محور مقاومت و یاران اسلام و انقلاب است.

  وی اضافه کرد: امیدواریم یازدهم اسفندماه حماسه‌ای آفریده شود و مشارکت با درصد بالایی رقم بخورد و دشمنان را نومید و دوستان را امیدوار کند.

  شهاوند بیان کرد: جهاد تبیین هدف‌گیری در مقابله با دشمن است و به عملیات رسانه‌ای دشمن پاسخ می‌دهد و از سویی دستاوردها و خدمات نظام و دولت به مردم ارائه می‌شود.

 وی با بیان اینکه مدیران باید خدمات انجام‌ گرفته و دستاوردهای نظام را که در خدمت‌رسانی به مردم قرار گرفته است را تبیین کنند، گفت: جهاد تبیین دستاوردهای نظام و خدمات دولت تکلیفی بر دوش همه مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

  معاون سیاسی استاندار با بیان اینکه باید در زمینه ارتقای سطح مشارکت، اهمیت و جایگاه انتخابات، تلاش شود؛ افزود: قطعاً حضور حداکثری مردم باعث اجرای انتخابات قوی‌تر و در نتیجه شکل‌گیری مجلس قوی‌تری خواهد شد.

  انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از