حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
نماینده ولی‌فقیه در سپاه رامهرمز:

مجلس قوی مستلزم مشارکت قوی است

مجلس قوی مستلزم مشارکت قوی است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران رامهرمز گفت: قطعاً حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه موجب شکل‌گیری مجلس قوی با پشتوانه مردمی خواهد بود که قادر خواهد بود در مسیر رفع مسائل و مشکلات موجود با گام‌های استوارتری قدم بردارد.

یونس زکویان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ اظهار کرد: شرکت در انتخابات علاوه بر اینکه یک تکلیف سیاسی و ملی است، یک وظیفه شرعی هم محسوب می‌شود و باید با حضور در پای صندوق‌های رأی فرد اصلح و شایسته را انتخاب کنیم.

وی افزود: باتوجه‌به اینکه نظام جمهوری اسلامی بر مبنای مردم‌سالاری دینی است، حضور در انتخابات یعنی مشارکت در تعیین سرنوشت خود و از این راه می‌توانیم در نحوه اداره کشور در زمینه‌های مختلف فردی مؤثر باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران شهرستان رامهرمز شرکت در مرحله دوم انتخابات را بسیار مهم دانست و گفت: انتخابات در شهر ما هنوز به پایان نرسیده است و با حضور در دور دوم این فرایند به نتیجه خواهد رسید؛ بنابراین مشارکت در مرحله دوم از ضریب اهمیت بالاتری برخوردار است.

زکویان عنوان کرد: قطعاً حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه موجب شکل‌گیری مجلس قوی با پشتوانه مردمی خواهد بود که قادر خواهد بود در مسیر رفع مسائل و مشکلات موجود با گام‌های استوارتری قدم بردارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از