حالت تاریک
جمعه, 28 اردیبهشت 1403
با حضور رئیس جمهور؛

مجموعه پاک‌چوب خوزستان بهره‌برداری شد

مجموعه پاک‌چوب خوزستان بهره‌برداری شد

آیین بهره‌برداری از مجموعه کشت و صنعت تخته فشرده پاک‌چوب خوزستان با سرمایه گذاری ۶۶ میلیارد ریال روز جمعه با حضور رئیس جمهور در شوش برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیم رئیسی در بازدید از مجموعه کشت و صنعت تخته فشرده پاک‌چوب خوزستان با قدردانی از کارگران، مدیران و کارشناسان مجموعه پاک‌چوب اظهار کرد: تمام هدف دولت برای رسیدن به نقطه مطلوب و افزایش اشتغال‌زایی، تقویت بخش خصوصی و افزایش اشتغال‌زایی است.

  وی افزود: هدف‌گذاری این مجموعه باید بر اساس افزایش ده برابری نیروی انسانی در منطقه باشد.

 رئیس‌جمهور گفت: افزایش خطوط و تکمیل زنجیره تولید در این کارخانه با در نظرگرفتن تولید محصول نهایی باکیفیت و تولید دانش‌بنیان باید در دستور کار قرار گیرد.

 آیت‌الله رئیسی با اشاره به اشتغال مستقیم بیش از هزار نفر و اشتغال غیرمستقیم بیش از ۸ هزار نفر در کارخانه پاک‌چوب بیان کرد: باید تلاش مضاعف شود تا در این منطقه بیکار نداشته باشیم و محصول با کیفیت و قابل ‌رقابت با کشورهای دیگر تولید شود.

 وی بر ضرورت تولید محصولات ام‌دی‌اف با کمیت و کیفیت بالاتر در این مجموعه تأکید کرد.

 بر اساس این گزارش افتتاح طرح‌های پتروشیمی، بیمارستان بندر امام خمینی«ره» و سفر به مناطق عملیاتی برای حضور میان کاروان‌های راهیان نور، گاز دیگر برنامه‌های رئیس‌جمهور در سفر به خوزستان است.

  بهره‌برداری از کارخانه فولاد زمزم سه و طرح‌های فولادی بخش خصوصی از جمله فولاد آتیه در اهواز انجام خواهد شد.

  همچنین دیدارعمومی درشهر ایذه و بررسی روند اجرای مصوبات سفرهای قبلی مربوط به این منطقه به ویژه در زمینه آب آشامیدنی و کشاورزی، کارخانه اکسید منیزیم، کارخانه تولید ورق گرم فولادی و احداث گلخانه‌ها از دیگر برنامه‌های آیت‌الله رئیسی در سفر به این شهرستان است.

  چند طرح دیگر نیز با حضور وزرا و یا به‌ صورت ویدئوکنفرانس به بهره‌برداری خواهد رسید.

  انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از