حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
فرماندار خرمشهر در گفتگو با رهیاب؛

مجهزترین درمانگاه مرزی کشور در شلمچه

مجهزترین درمانگاه مرزی کشور در شلمچه

عمیدزاده گفت:به منظور خدمات رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) مجهز ترین درمانگاه مرزی کشور در شلمچه با حدود ۴۰ تخت بستری ، اتاق عمل ، پزشک عمومی،اورژانس و تمام امکانات ایجاد شده است.

فرماندار خرمشهر در گفتگوی اختصاصی با رهیاب گفت: امسال برای استقبال از مراسم اربعین حسینی با توجه به جلسات استانی و شهرستانی و تصمیماتی که در سطح استان گرفته شد ، تمام دستگاه های خدمات رسان در حوزه زیر ساخت از ماه های قبل پای کار آمدند و به دلیل تاکیدهایی که رئیس جمهور محترم داشت کارهای متفاوت از سال های گذشته برای تردد سهل و آسانی زائران اباعبدالله الحسین در مرز شلمچه اتفاق افتاد.

عمیدزاده افزود: از ابتدای ورودی شهرستان تا پایانه ، کارهای زیر ساختی انجام شده و امکانات امسال برای زائران ، شهروندان خرمشهری و روستائیان مسیر شلمچه قابل استفاده است.

فرماندار خرمشهرخاطر نشان کرد: در حوزه راه‌سازی ، روکش آسفالت و نصب علائم ، ایجاد روشنایی نقطه‌ای در مسیر جاده اهواز به خرمشهر و همچنین در پایانه ، نصب سایبان های ثابت و مه پاش که برای اولین بار اتفاق افتاده که هزینه ها را برای سال های آینده کاهش بدهیم. در حوزه آب کار بسیار خوبی انجام شد.علاوه بر اینکه آب پایانه و سمت عراق را تامین ‌می‌کنیم ، سعی شد پایداری در آب روستاهای مسیر شلمچه نیز برقرار باشد.

وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان به منظور خدمات رسانی به زایرین اباعبدالله الحسین (ع) مجهز ترین درمانگاه مرزی کشور در شلمچه با حدود۴۰ تخت بستری ، اتاق عمل ، پزشک عمومی،اورژانس و تمام امکانات وجود دارد.

عمید زاده  گفت: سازمان منطقه آزاد اروند نیز امسال متولي پارکینگ خودرو های زوار است  و پارکینگ را برای حضور زائران آماده کرده است و تمام دستگاه ها سعی کردند که بهترین امکانات را برای تردد سهل و آسان زائران آماده کنند تا ترددشان در شلمچه به نحوه احسن انجام گیرد و از همه مهم تر حضور مردم و موکب های مردمی در مسیر خرمشهر تا شلمچه است که شبانه‌روز دایر وعاشقانه در حال خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین هستند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از