حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403

محکومیت جنایت رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل

محکومیت جنایت رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل

مردم و نمازگزاران خوزستانی امروز بعد از اقامه نماز جمعه بار دیگر در محکومیت جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی راهپیمایی کرده و نفرت و انزجار خود را از این رژیم به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگارشبکه اطلاع رسانی«رهیاب»؛مردم خوزستان پس از اقامه نماز جمعه با حضور در راهپیمایی بار دیگر جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل را محکوم کردند.

اقشار مختلف مردم اهواز امروز، دهم آذرماه پس از اقامه نماز جمعه، با حضور در راهپیمایی از محل مصلی شهر، با سردادن شعارهای از جمله "مرگ بر اسرائیل"،" مرگ بر آمریکا"، جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل و تجاوزات صهیونیست‌ها در غزه را محکوم کردند.

این راهپیمایی تا چهار راه آبادان شهر اهواز ادامه داشت.

همچنین نمازگزاران جمعه شهرستان شوش پس از برگزاری نماز وحدت بخش جمعه بر علیه جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین راهپیمایی کردند.

در این راهپیمایی که ظهر امروز برگزار شد جمعی از مسئولان محلی و خانوانواده های معظم شهدای شوش دانیال حضور داشتند و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

 نمازگزاران آبادانی نیز بعد از برپایی نمازجمعه این هفته در یک راهپیمایی ضد استکباری حضور یافتند و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

نمازگزاران آبادان با سردادن شعارهایی چون مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ براسراییل، اسراییل کودک کش نابود باید گردد، غزه غرق خون است، اسراییل سرنگون است جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

فلسطین پیروز است اسراییل نابود است، سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن از دیگر شعارهایی بود که نمازگزاران آبادانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی سر دادند.

مردم مومن و شهیدپرور امیدیه نیز در محکومیت جنایات انجام شده در غزه، تجمع اعتراض آمیزی برگزار کردند و خواستار رسیدگی به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شدند.

در مراسم نمازجمعه امروز اندیمشک نیز مردم این شهر شهیدپرور با سردادن شعارهای ضد صهیونیستی، جنایات انجام شده در غزه را محکوم کردند و از مجامع بین المللی خواستند سکوت خود را بشکنند.

همچنین مردم شهیدپرور رامهرمز نیز بعد از برپایی نمازجمعه در یک راهپیمایی ضد استکباری حضور یافتند و با مردم غزه به ویژه خانواده های معظم شهدای این منطقه ابراز همدردی کردند.

راهپیمایی مردم رامهرمز با حضور اقشار مختلف مردم از مسجد جامع تا میدان آزادی این شهر برگزار شد.

نمازگزاران جمعه دزفول با راهپیمایی از مصلای امام علی(ع) تا مسجد حضرت زینب(س) با سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر صهیونیست" انزجار خود از استکبار جهانی را فریاد زدند.

قشرهای مختلف مردم دزفول حمایت از مردم فلسطین و قدس شریف را وظیفه دینی خود دانستند و با خروش خود خواهان پایان عمر صهیونیست شدند.

مردم پایتخت مقاومت و پایداری ایران اسلامی با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و فلسطین و همچنین با به همراه داشتن تصویر رهبر معظم انقلاب و سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بر استمرار حمایت از محور مقاومت و گروه‌های فلسطینی تا رسیدن به آزادی قدس شریف تاکید کردند.

مردم دزفول با سر دادن شعارهای «شکرانه پیروزی فلسطین، حمایت از آنان است»، «یا ایهلا مسلمون اتحدوا اتحدوا»، «فلسطین پیروز است، اسراییل نابود است» «مثلث شوم و پلید ابلیس، آمریکا و انگلیس و صهیونیسم» و همچنین «فریاد ملت ما، مرگ بر آمریکا» ضمن اعلام حمایت از مقاومت مردم فلسطین، انزجار خود را از نسل کشی جنایتکاران اسراییلی ابراز کردند.

این راهپیمایی امروز هم زمان در ۵ استان آذربایجان غربی، ایلام هرمزگان، خراسان شمالی و خوزستان برگزار شد. 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از