حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
مدیر بازرسی و نظارت اصناف خوزستان مطرح کرد:

رسیدگی به شکایت و کنترل قیمت‌کالا در بازار

رسیدگی به شکایت و کنترل قیمت‌کالا در بازار

مدیر بازرسی و نظارت اصناف خوزستان گفت: بازرسان برای رسیدگی به شکایات مردم وثبات قیمت کالا و خدمات در بازار تمام توان خود را به کار گرفته‌اند.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛صفدر شاه ولی شامگاه گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با ابلاغ طرح ویژه تنظیم بازار ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ توسط اتاق اصناف ایران در ایام پایانی سال و با رویکرد تشدید بازرسی‌ها از واحدهای صنفی، کنترل قیمت کالاهای اساسی و همچنین دریافت و پیگیری شکایات مردمی از گران‌فروشی واحدهای صنفی و خرده‌فروش و اطلاع‌رسانی به مردم در دستور کار این مدیریت قرار گرفت.

 وی با اشاره به آخرین اقدامات صورت‌گرفته و جزئیات طرح ویژه بازرسی و نظارت در ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ برای تنظیم بازار در ایام پایانی سال ۱۴۰۲ بیان کرد: مرحله مقدماتی این طرح از اول اسفندماه ۱۴۰۲ و گام عملیاتی آن از تاریخ شانزدهم اسفندماه سال جاری شروع و تا ۲۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ و پایان ماه مبارک رمضان در سطح استان ادامه خواهد داشت.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف خوزستان گفت: گشت‌های مشترک بازرسی نیز با مشارکت اداره‌کل تعزیرات حکومتی، اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان، سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی خوزستان از واحدهای صنفی آجیل و خشکبار، قنادان، میوه و تره‌بار، گوشت، مرغ، کیف، کفش، پوشاک و... در ایام منتهی به پایان سال و برخورد قانونی با صاحبان واحدهای صنفی متخلف که مرتکب تخلفاتی از جمله: کم‌فروشی، گران‌فروشی، عدم نصب برچسب قیمت، عدم ارائه صورت‌حساب و... شده‌اند.

 شاه ولی در پایان عنوان کرد: باتوجه‌به ایام ماه پر فیض و مبارک رمضان و نیز به‌منظور حفظ حرمت روزه‌داران، جلوگیری از روزه‌خواری، رعایت موازین شرعی و قوانین عفاف و حجاب در سطح بازار و اماکن تجاری استان، بازرسی‌های لازم از واحدهای صنفی اغذیه‌فروشی، غذاخوری‌ها و... در حال اجرا و در چندین نوبت تذکرات لازم و ضروری در این راستا به صاحبان واحدهای صنفی داده شد.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از