حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
در راهپیمایی روز قدس؛

مردم باحضور خود به اسرائیل غاصب پاسخ می‌دهند

مردم باحضور خود به اسرائیل غاصب پاسخ می‌دهند

فرمانده سپاه خوزستان گفت: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی آخرین روز جمعه ماه رمضان به جنایات غرب و اشغالگران پاسخ می‌دهند.

 سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب»؛ پیرامون جنایات اشغالگران در سرزمین‌های فلسطین گفت: قدس و فلسطین مسئله امروز است و جنایات «رژیم جعلی صهیونیستی» نباید بی‌پاسخ بماند.

 وی با دعوت از ملت ایران در راهپیمایی روز قدس افزود: نام‌گذاری روز قدس، اقدامی هوشمندانه از طرف امام خمینی (ره) بود تا ملت‌های مسلمان با گرامیداشت هر ساله این مناسبت نگذارند مسئله اشغال قدس، سرزمین‌های فلسطینی و همچنین تشکیل دولت غیرقانونی و نژادپرست اسرائیل رسمیت یابد و قبله‌گاه نخست مسلمانان جهان به دست فراموشی سپرده شود.

 فرمانده سپاه خوزستان گفت: یکی از پاسخ‌های محکم به جنایات این رژیم منحوس حضور مردم در صحنه است، مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی آخرین روز جمعه ماه رمضان به جنایات غرب و اشغالگران پاسخ می‌دهند. 

سردار سرتیپ حسن شاهوار پور با اشاره به شهادت تنی چند از مستشاران نظامی کشورمان توسط رژیم صهیونیستی، عنوان کرد: این تجاوز مشخص می‌کند وضعیت داخلی این رژیم به طور کامل بی‌ثبات و به‌هم‌ریخته و در شرایط جنگ سیاسی است.

وی بیان کرد: این جنایات جز اضمحلال رژیم صهیونیستی نشانه دیگری ندارد و خداوند وعده داده که کفار و مشرکینی که مسلمانان را قتل‌عام می‌کنند موفق نخواهند شد و با مجاهدت و یکدلی نیروهای مقاومت در نهایت اسلام به پیروزی می‌رسد.

  فرمانده سپاه خوزستان ادامه داد: رژیم صهیونیستی اکنون از سوی جبهه مقتدر مقاومت اسلامی؛ حزب‌الله، انصارالله، مقاومت اسلامی عراق و مقاومت فلسطین زیر موشک‌باران است؛ اما از این به بعد باید منتظر طوفان سهمگین‌تری باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از