حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
امام‌جمعه موقت اندیمشک در گفتگو با «رهیاب»:

مردم رئیس‌جمهوری پاک‌دست و استکبارستیز می‌خواهند

مردم رئیس‌جمهوری پاک‌دست و استکبارستیز می‌خواهند

امام‌جمعه موقت اندیمشک گفت: مردم باید در انتخابات توجه کنند که فرد اصلح خود و اطرافیانش پاک‌دست باشند و نگاهی به غرب و فرهنگ غربی نداشته باشند.

حجت‌الاسلام احمد محمدیان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ پیرامون انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: حکومت صحیح از منظر خداوند حکومتی است که مردم‌سالاری دینی در آن حکم‌فرما باشد و مردم سرنوشت خود را به دست گرفته و سرنوشت را خود را با حضور در صندوق‌های رأی رقم بزنند.

 وی با اشاره به اینکه اگر مردم در صحنه‌های سیاسی‌اجتماعی حضور داشته باشند جلوی دیکتاتوری گرفته می‌شود، افزود: فلسفه انتخابات این است که در جامعه مسلمانِ آگاه به وجود بیاید و پرورش یابد تا حکومتی خاص و خواستِ الهی را رقم بزنند.

 امام‌جمعه موقت اندیمشک با بیان اینکه انتخابات فضای مهمی برای اجابت‌شدن خواسته‌های مردم است، ادامه داد: انتخاب در انتخابات یعنی انتخاب سرنوشت، آینده و وضعیت کشور و با یک انتخاب مردم تمامِ سرنوشت اجتماعی و اقتصادی و سیاسی خود را رقم می‌زنند.

 حجت‌الاسلام محمدیان گفت: تجربه ثابت کرده است هر زمان که مردم توانسته‌اند یک کاندید خوب را برای خود انتخاب کنند، پیشرفت و آبادانی را در زندگی مادی و معنوی خود به چشم دیده‌اند که نمونه بارز آن سید شهدای خدمت آیت‌الله رئیسی بود که با ارائه خدمات ماندگار در کشور و به‌ویژه در استان خوزستان و ایجاد اشتغال برای جوانان امید به زندگی را در جامعه افزایش داد با توجه به این خدمات مردم از رئیس‌جمهور آینده مطالبات خدمات را در راستای اهداف شهید جمهور خواستار هستند.

 امام‌جمعه موقت افزود: بعد از لزوم مشارکت بالای مردم در انتخابات، انتخاب اصلح در میان کاندیداها مهم‌ترین نکته است که در جامعه اسلامی شخص اصلح ویژگی و تعریف خود را دارد.

 وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور اصلح را می‌شود طبق سخنان رهبری شناخت گفت: حضرت آقا به‌عنوان یک دلسوز و شخصی که پیرو فرامین الهی است شهید رئیسی را معیار کامل و جامعی برای ریاست‌جمهوری معرفی کرده که وی توانسته جامعه را احیای و از نظر شخصیتی نیز مخلص، خستگی‌ناپذیر، دلسوز و البته برای رضایت خدا قدم برمی‌داشت.

 امام‌جمعه موقت اندیمشک با اشاره به اینکه شهید رئیسی دشمن بزرگی برای استکبار بود، عنوان کرد: رئیس‌جمهوری که انتخاب می‌کنیم باید ابتدا خود و اطرافیانش پاک‌دست باشند و سپس در مقابل دشمنان قاطع باشد. نباید در جامعه چنین تلقی کند که ما باید حتماً دستمان به سمت دشمن دراز باشد و از تحریم‌ها هراس داریم.

 حجت‌الاسلام محمدیان در پایان گفت: امیدوارم مردم با مشارکت بالا به شخص اصلح و شایسته که بتواند دوران تلخی که برخی از رئیس‌جمهورها رقم زدند را فراموش کنیم و از ضعف، وابستگی و دامن‌زدن اختلافات تفرقه‌افکن داخلی به‌دور باشد.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از