حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403

مردی که نفس خود را رها کرده بود

امام‌جمعه شهرستان حمیدیه گفت: شهید رئیسی در مدت کوتاه ریاست‌جمهوری خدمات زیاد و ماندگاری را در مناطق مختلف خوزستان انجام دادند، ایشان با رهاسازی نفس خود توانست به این مقام والا برسد.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید لفته پور در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ اظهار کرد: حادثه دردناک و فقدان شهادت‌گونه فرزندی از فرزندان اسلامی یار دیرین امام و رهبری به همه بزرگان نظام و اسلامی تسلیت عرض می‌کنیم .

 وی افزود: مقام معظم رهبری، مراجع تقلید و همه مردم ایران از این حادثه متأثر شدند و پیام‌های را صادر فرمودند که این اثر و ناراحتی دلایل متعددی دارد یکی از آن دلایل ایمان و عمل صالح شهید رئیسی بود و خصوصیت دیگر مردمی‌بودن این مرد بزرگ را همه دیدیم و با تمام وجود در این مدت کوتاه ریاست‌جمهوری به ملت ایران خدمتی ماندگار انجام دادند.

 امام‌جمعه شهرستان حمیدیه بیان کرد: در خوزستان، سیستان و بلوچستان شاهدیم که خدمات زیادی را در مناطق مختلف انجام دادند و در سیل‌ها برای کمک به مردم تا زانو وارد آب می‌شدند بدون توجه به این که لباسش خیس شود یا کفشش خاکی شود و هدف از این کارها مردمی‌بودن او بود ایشان با رهاسازی نفس خود توانست به این مقام والا برسد.

 وی در پایان گفت: شهادت شایسته آن مرد بزرگ بود خداوند او را رحمت کند و امیدوارم با اهل‌بیت مطهر به‌ویژه آقا امام رضا (ع) محشور شود.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از