حالت تاریک
جمعه, 28 اردیبهشت 1403
با شهدا؛

مرگ برایم از عسل شیرین‌تر است

مرگ برایم از عسل شیرین‌تر است

شهید کوروش بیات قلعه در وصیت‌نامه خود می‌نویسد: امیدوارم هر قدمی که برمی‌دارم به یاری خدا باشد و برای هر گلوله‌ای که به بدنم می‌خورد با یاری خدا تحمل کنم که درد و زجرش از عسل شیرین‌تر است.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ شهید کوروش بیات قلعه یکم خرداد ۱۳۴۰، در شهرستان مسجدسلیمان به دنیا آمد. پدرش جعفر و مادرش ماه‌نسا نام داشت. به‌عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت. دوازدهم آبان ۱۳۶۱، در عین خوش توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش به سر، شهید شد. مزار وی در گلزار شهدای شهرستان اندیمشک واقع است.

متن وصیت‌نامه شهید کوروش بیات قلعه:

به نام درهم کوبنده ستمگران

با عرض سلام به ساحت مقدس ولیعصر (عج)، درود بر منجی انسانیت که از خدا می‌خواهم از عمر من بکاهد و به عمر پر برکتش بیفزاید.

درود بر شهیدان اسلام از هابیل تا حسین (ع) و از حسین (ع) تا کربلای ایران، سلام و درود بر شما ای مادر مهربان و ای پدر بزرگوار و ای خواهر و ای برادر مهربان. از شما عزیزانم خواهش می‌کنم برایم گریه نکنید. صبر در راه خدا اجر عظیمی به شما خواهد داد و اینک با یاد تو به جبهه می‌روم نه برای انتقام بلکه به‌منظور احیای دینم و تداوم انقلابم پای در چکمه می‌کنم.

 از خدا، امام زمان و نایب برحقش امام خمینی کبیر  یاری می‌طلبم و از او می‌خواهم به راهی که خود  صلاح می‌داند هدایتم کند.

امیدوارم هر قدمی که برمی‌دارم، هر گلوله‌ای که شلیک می‌کنم و قلب دشمن را هدف می‌سازم به یاری خدا باشد و برای هر گلوله‌ای که به بدنم می‌خورد با یاری خدا تحمل کنم که درد و زجرش از عسل شیرین‌تر است.

در آخر وصیت‌نامه از پدر و مادرم و برادران و خواهران و آشنایان می‌خواهم که در مراسم تشییع‌جنازه‌ام ذکر خدا را داشته باشند و الله‌اکبر را تکرار کنند و از برادر کوچک‌ترم می‌خواهم  درس خود را ادامه دهد تا بتواند به اسلام خدمت کند و راهم را ادامه دهد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از