حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
در آستانه چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری؛

انتخابات بهار نظام و ثبات انقلاب است

انتخابات بهار نظام و ثبات انقلاب است

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان گفت: انتخاب یک رئیس‌جمهور اصلح، حلال بسیاری از مشکلات در جامعه خواهد بود، بنابراین همه باید پای‌کار باشند تا یک مشارکت حداکثری رقم خورد.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب»؛ اظهار کرد: حضور آگاهانه و پرشور مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، مشتی محکم بر دهان دشمنان است، همه مردم موظف‌اند در این امر مهم مشارکت داشته باشند، اما ما روحانیون وظیفه بیشتری را برعهده دارند که مردم را به‌پای صندوق‌های انتخابات دعوت کنند.

وی با بیان اینکه دشمن در انتخابات آینده از تکرار شهید آیت‌الله رئیسی به‌عنوان الگوی رئیس‌جمهور در ایران هراس دارد، افزود: امیدآفرینی، مردمی‌بودن، ساده‌زیستی، روحیه جهادی، تسلط بر نفس و تفکر انقلابی، مهم‌ترین ویژگی رئیس‌جمهور شهید بود که در راه خدا و خدمت به خلق خدا جان خود را فدای انقلاب کردند؛ ازاین‌رو با انتخاب اصلح اقدام به انتخاب رئیس‌جمهور تراز انقلاب کنیم.

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان، مبارزه با استکبار جهانی را از آموزه‌های دین و انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: مشارکت در انتخابات یکی از بنیان‌های اساسی در نظام جمهوری اسلامی است و به‌عنوان یک تکلیف شرعی تلقی می‌شود.

وی مسئله انتخابات را بهار نظام و ثبات انقلاب دانست و بیان کرد: مقام معظم رهبری همیشه می‌فرمایند: اگر بخواهیم انقلاب ثباتی پیدا کند مردم باید در انتخابات شرکت کنند، انتخاب یک رئیس‌جمهور اصلح، حلال بسیاری از مشکلات در جامعه خواهد بود، بنابراین همه باید پای‌کار باشند تا یک مشارکت حداکثری رقم خورد.

آیت‌الله جزایری ادامه داد: هر فردی که برای تبلیغات منتخب خود پای به عرصه گذاشته است از جوسازی بپرهیزد و با آرامش، همدلی کار خود را ادامه دهد، یکی از وظایف روحانیون این است که هم خودمان این کار را در نظر بگیریم و هم مانع جوسازی‌ها شویم تا  بین ستادها و نماینده، نمایندگان ریاست‌جمهوری آرامشی باید حاکم باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از