حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار:

مسئولان پیگیر پرداخت مطالبات گندم‌کاران خوزستانی هستند

مسئولان پیگیر پرداخت مطالبات گندم‌کاران خوزستانی هستند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: دغدغه و اولویت تمام مسئولان استان پرداخت مطالبات گندمکاران است.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان؛ محمد راضی جلالی در نشست فوق‌العاده شورای کشاورزی ویژه پیگیری مطالبات گندم‌کاران استان اظهار کرد: با توجه به پرداخت متمرکز بهای گندم خریداری شده از کشاورزان، استانداری خوزستان از اواسط بازه زمانی برداشت و با مشاهده تاخیر در پرداخت نسبت به پیگیری موضوع از طریق دستگاه‌های کشاورزی مانند نهاد ریاست‌جمهوری، وزارت کشور، سازمان برنامه‌وبودجه کشور، سازمان هدفمندی یارانه‌ها به‌عنوان متولی پرداخت بهای گندم و سایر مراجع ذی‌صلاح اقدام نمود.

 وی افزود: این اقدامات شامل مکاتبه، تماس تلفنی و اعزام مدیران دستگاه‌های ذی‌ربط استانی به مرکز بوده استـ. بر اساس آخرین پیگیری‌های انجام شده دولت محترم بنا دارد با توجه به‌ضرورت تسریع در پرداخت مبالغ مذکور بدین منظور از طریق فرایندی سریع‌تر نسبت به آن اقدام نماید.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: دغدغه و اولویت تمام مسئولان استان پرداخت مطالبات گندم‌کاران است و با توجه به اعلام دستگاه‌های ذی‌ربط در مرکز، ظرف چند روز آینده پس از انجام فرایندهای لازم، تمامی گندم‌کاران از محل مربوطه پرداخت خواهد شد.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از