حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
معاون اقتصادی استاندار مطرح کرد:

مشارکت در انتخابات تقویت انقلاب و نظام است

مشارکت در انتخابات تقویت انقلاب و نظام است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: حضور یکایک مردم در حماسه انتخابات با سلایق، دیدگاه‌ها و گرایش‌های متفاوت تجدید پیمان آن‌ها با نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری است.

محمد راضی جلالی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ اظهار کرد: دولت سیزدهم در حالی آغاز به کار کرد که شرایط سختی همچون بحرانی از بدهی و کسری بودجه در دولت دوازدهم وجود داشت و بیماری کرونا نیز به اوج خود رسیده بود.

وی افزود: به دنبال مجموعه اقدامات شبانه‌روزی دولت سیزدهم به‌تدریج روند فزاینده بدهی‌های دولت کنترل شد و از این بحران عبور کردیم و همچنین با تولید و واردات واکسن و فعال‌شدن مراکز واکسیناسیون در کشور پس از گذشت مدتی پایان اضطرار کرونا در ایران اعلام شد و عزم جدی این دولت توانست شاخص‌ها را با شیب ملایم تعدیل کند و شرایط سخت حاکم بر جامعه به‌تدریج کاسته شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: عملکرد مثبت آیت‌الله رئیسی و گام‌های میدانی موفق دولت ایشان به‌گونه‌ای بود که در مواردی به‌وضوح دیده می‌شد و در صورت تداوم دولت سیزدهم حصول نتایج به‌خوبی قابل‌لمس بود هرچند تقدیر الهی به گونه دیگری رقم خورد. 

راضی جلالی با بیان اینکه دولت چهاردهم میراث‌دار مدیریت انقلابی و مجاهدت‌های شهید رئیسی است، بیان کرد: آحاد ملت شریف ایران باید آگاهانه و بر اساس عملکرد و سوابق نامزدهای انتخاباتی فردی اصلح را به‌عنوان رئیس دولت آینده انتخاب کنند که بتواند ادامه‌دهنده مسیر، روش و مکتب آیت‌الله رئیسی باشد و قطعاً رئیس‌جمهور آینده مسئولیت سنگین‌تری خواهد داشت.

وی یکی از مهم‌ترین شاخص‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را مردم‌سالاری دینی برشمرد و ادامه داد: حضور یکایک مردم در حماسه انتخابات با سلایق، دیدگاه‌ها و گرایش‌های متفاوت می‌تواند پیمان مجدد آن‌ها را با نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری منعقد کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان عنوان کرد: نامزدی که بتواند با مشارکت بالای مردم و آراء حداکثری منتخب چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری شود قطعاً پشتوانه مردمی بیشتری دارد و عملکرد این رئیس‌جمهور در عرصه‌های مختلف بهتر و مقتدرانه‌تر خواهد بود. 


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از