حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
زعیم حوزه‌های علمیه استان خوزستان:

مشارکت در انتخابات عامل تقویت اسلام است

مشارکت در انتخابات عامل تقویت اسلام است

زعیم حوزه‌های علمیه استان خوزستان گفت: حضور در انتخابات موجب تقویت اسلام است و تقویت اسلام و ایستادگی در برابر کفر یک واجب شرعی و عقلی است و نوعی ادای دین به خون شهدا محسوب می‌شود.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» اظهار کرد: حضور در انتخابات موجب تقویت اسلام است و تقویت اسلام و ایستادگی در برابر کفر یک واجب شرعی و عقلی است و نوعی ادای دین به خون شهدا محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی مصداق واقعی خدمت‌گزاری به ملت بود، افزود: آیت‌الله رئیسی در راستای خدمت به هم‌وطنان خود سر از پا نمی‌شناخت و در همین مسیر با خدا معامله کرد و به مقام به قرب الهی نائل شد. 

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان گفت: مردم باید کسی را انتخاب کنند که ارزش‌های اسلامی را محترم بشمارد و همچون آیت‌الله رئیسی دلسوز محرومین، مستضعفین، اقشار متوسط و کم‌درآمد باشد و در راه ایجاد اشتغال، مهار تورم و تقویت بنیه اقتصادی مردم، کوشا و فعال باشد.

آیت‌الله موسوی جزایری با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی مصداق بارزی از جمهوریت و اسلامیت است که با اراده، حضور، خواست و مشارکت مردم به شکوفایی رسیده است، افزود: امام راحل عظیم‌الشأن جمهوری اسلامی را شکل داد تا آرزوی دیرینه مردم مبنی بر استقلال و آزادی نهادینه شود و به همین دلیل است که انقلاب اسلامی ایران مردمی‌ترین انقلاب در تمامی اعصار است. 

وی ادامه داد: تمامی احزاب، جریان‌ها، گروه‌ها و افرادی که دل در گرو پیشرفت، آبادانی و تعالی ایران اسلامی دارند باید برای دعوت مردم به حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی تلاش کنند. 

زعیم حوزه‌های علمیه استان خوزستان با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران قدردان خدمات خالصانه و صادقانه رئیس‌جمهور شهید خویش خواهند بود، عنوان کرد: امروز وظیفه ماست به تبیین شخصیت و خدمات شهید جمهور بپردازیم و راه آن شهید را در ولایت‌مداری و حرکت تمدنی انقلاب در سایه رهبر عظیم‌الشأن انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه ای دام‌ظله العالی ادامه دهیم.

آیت‌الله موسوی جزایری گفت: با حضور آگاهانه و پرشور خود در هشتم تیرماه پای صندوق‌های رأی به ساحت مقدس این شهید عزیز ادای دین خواهیم کرد و همچون همیشه نام این شهدا بر صفحه تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی و ایران خواهد درخشید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از