حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
همسر شهیدکجباف در گفتگو با«رهیاب»؛

مسیر بهبود اوضاع کشور از انتخابات می‌گذرد

مسیر بهبود اوضاع کشور از انتخابات می‌گذرد

همسر سردار شهید مدافع حرم هادی کجباف گفت: ما خانواده‌های شهدا نیز نسبت به بسیاری از عملکردها نقد داریم؛ راه‌حل آن شرکت در انتخابات و تغییر مسئولین ناکارآمد است.

شاهزاده احمدی‌زاده در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌ رسانی «رهیاب»؛ ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه پیرامون حضور مردم در انتخابات اظهار کرد: مردم این سرزمین قرن‌ها با دین اسلامی زندگی کردند و هرچقدرهم دشمنان سعی در تضعیف باورها داشته باشند، مردم کشورما به سطحی از بلوغ سیاسی رسیدند که سرباز هجمه‌های دشمن نخواهند شد.

وی با بیان اینکه امروز هر کسی در جبهه حق ایستاده و به دنبال تضعیف جبهه استکباری است سهمی در بسترسازی ظهور منجی عالم بشریت دارد، افزود: گاهی ممکن است عده‌ای در یک برهه‌ای بازیچه شوند؛ ولی این مردم به‌آسانی از اعتقادات خود دست نمی‌کشند.

 همسر شهید کجباف با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه انتخابات نماد مردم‌سالاری نظام‌اسلامی است، گفت: علی‌رغم هجمه‌های دشمنان، انقلاب اسلامی به حول و قوه الهی ۴۵ سال بالنده، مقتدر و پویا پیش رفته است همچنین مردم بزرگوار ما در تمام صحنه‌های حساس با حضور حماسی همراه بابصیرت خود مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی زده‌اند.

 احمدی‌زاده بیان کرد: این انقلاب فراز و نشیب‌های بسیاری را طی کرده وخون شهیدان موجب جاودانگی، ایجاد قدرت و حیات در کالبد جامعه و تقویت روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان می شود.

وی اضافه کرد: شهدا مسئولیت خود را انجام دادند، ما هم بابت ایران اسلامی که امروز در دنیا به‌عنوان یک قدرت مطرح است، هزینه‌های بسیاری دادیم و می‌دهیم و عقب‌نشینی هم نخواهیم کرد و تا پای جان با جمهوری اسلامی هستیم.

همسر شهید در خصوص وفاداری مردم نسبت به خون شهدا، عنوان کرد: وفاداری مردم نسبت به شهدا را در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن به عینیت مشاهده کرده‌ایم و حال از این مردم وفادار به انقلاب و امام و شهدا انتظار مشارکتی پرشور در انتخابات را داریم؛ هیچ کشوری به‌اندازه ایران دشمن ندارد و این دشمنان چشم به انتخابات ما دوختند و دندان طمع تیز کردند و اگر ضعفی در ما ببینند رخنه می‌کنند؛ ما باید با حضور خود و ترغیب دیگران به مشارکت، اجازه ندهیم بیگانگان برایمان تصمیم بگیرند و با حماسه‌سازی دست رد به سینه دشمنانی که ۴۵ سال است می‌گویند کار جمهوری اسلامی تمام است، بزنیم.

  احمدی‌زاده ضمن درخواست از مردم برای شرکت در انتخابات با همه کاستی‌های موجود، گفت: ما خانواده‌های شهدا نیز نسبت به بسیاری از عملکردها نقد داریم؛ ولی راه حل آن شرکت آگاهانه در انتخابات و انتخاب نامزد شایسته و اصلح است.

وی خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: وَلَا تَهِنُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَنتُمُ الْأَعْلَوْنَ؛ بابت اتفاقاتی که افتاده است سست و غمگین نشوید و با شور و شعور انقلابی در انتخابات حضور پیدا کنید.

احمدی‌زاده در خصوص وفای به عهد نامزدهای انتخاباتی گفت: نامزدهای انتخاباتی نیز با مردم صادق باشند و باهدف سوءاستفاده‌گر و رسیدن به منافع خود وارد میدان نشوند و مردم را با وعده‌های پوچ و توخالی ناامید نکنند.

وی خطاب به نامزدهای انتخاباتی عنوان کرد: کرسی نمایندگی فرصتی برای رسیدن به منافع خود و اطرافیانتان نیست، بلکه فرصتی برای خدمت به مردمی است که برای این انقلاب و این کشور هزینه‌های بسیاری کردند.

احمدی‌زاده ادامه داد: نماینده مردم شدن و تصمیم‌گیری برای مردم کار آسانی نیست، اگر کم‌کاری کنید، مدیون ۸۰ میلیون ایرانی و شهدای این خاک هستید؛ زیرا با ورود به مجلس تنها نماینده شهر خود نیستید و نماینده همه مردم کشور هستید.

  انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از