حالت تاریک
یکشنبه, 08 مهر 1403
مشتاق دیدار امام حسین(ع) هستم
وصیت‌نامه شهید «سید محمد هادی سالاری»؛

مشتاق دیدار امام حسین(ع) هستم

شهید «سید محمد هادی سالاری» در وصیت‌نامه خود می‌نویسد: خدایا اگر شهادت را نصیب من نکنی از کجا معلوم شود که من شیعه‌ی حسینم؟ خدایا! شهادت را نصیب من کن؛ زیرا من مشتاق دیدار حسینم.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ شهید «سید محمد هادی سالاری» هشتم مرداد ۱۳۴۱ در شهرستان سنقر به دنیا آمد. پدرش سیدقاسم، کارگر بود و مادرش قدمخیر نام داشت. تا دوم متوسطه در رشته تجربی درس خواند. سال ۱۳۶۰ ازدواج کرد. به‌عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. ۲۹ اسفندماه ۱۳۶۱ در روستای سرخم سنقر توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید. پیکر وی در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

فرازی از وصیت‌نامه شهید«سید محمد هادی سالاری»؛

با عرض سلام به ساحت مقدس ولی‌عصر امام زمان روحی و ارواح العالمین له الفدا و درود بر منجی انسانیت امام خمینی. از خدا می‌خواهم از عمر من بکاهد به عمر پر برکتش بیفزاید و درود فراوان بر شهیدان اسلام و درود فراوان بر مادرم.

مادر جان! اگر من شهید شدم از تو خواهش می‌کنم که برایم گریه نکنی می‌دانم که تو گریه می‌کنی اما اگر صبر کنی خداوند اجر عظیمی به تو خواهد داد. همانگونه که هر مالی که خداوند به انسان می‌دهد باید خمس آن را داد من فکر می‌کنم که بهترین ثروت تو ما فرزندان تو هستیم، اگر شهید شدم مرا خمس فرزندانت به شمار آور.

اما برادرم، خواهرم و دوستانم! بعد از سلام مخلصانه، من از خداوند متعال می‌خواهم اگر کشته شوم و یا زنده بمانم مرا جزو شهدا قرار دهد، زیرا شهدا با با پغیمبران و صالحین محشور می‌شوند و دیگر اینکه حسین، سرور شهیدان با تمام جوانانش در برابر ظلم ظالم ایستاد و شهید شد مگر من شیعه حسین نیستم؟!

خدایا اگر شهادت را نصیب من نکنی از کجا معلوم شود که من شیعه‌ی حسینم؟ خدایا! شهادت را نصیب من کن؛ زیرا من مشتاق دیدار حسینم.

خدایا! اگر زیارت حسین(ع) در این دنیا مقدور نشد مرا به زیارت حسین (ع) در نزد خودت نایل کن، زیرا خودت فرمودی که شهدا نزد پروردگار تو هستند.

خدایا! من لیاقت را در خود نمی‌بینم که شهید شوم ولی اگر تو بخواهی هر چیز را به هرکسی خواهی داد.

خدایا! تو را به خون شهیدان مرا با شهدا محشور کن.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از