حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مشکلات کشور با مدیریت پشت میزی حل نمی‌شوند
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

مشکلات کشور با مدیریت پشت میزی حل نمی‌شوند

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: با مدیریت پشت میزی نمی‌توان به حل مشکلات استان و کشور پرداخت. برای رسیدن به نتایج مؤثر، مسئولان باید با حضور میدانی و ارتباط مستقیم با مردم، به دنبال راه‌حل‌های کارآمد باشند.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ آیت‌الله عباس کعبی روز چهارشنبه در شورای اداری خوزستان که در محل استانداری برگزار شد اظهار کرد: خدمات دولت‌ها جزو سرمایه ملی بوده و باید به‌صورت مرتب اطلاع‌رسانی شوند.

 وی با بیان اینکه خدمات دولت شهید رئیسی ماندگار و پایه‌ای بود افزود: در دولت سیزدهم کارهای بزرگی در کشور و استان انجام شد که جا دارد از تمام کارگزاران استان به‌ویژه هر دو استاندار این دولت در استان تشکر کنم.

 نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: «حسینی محراب» به‌عنوان استاندار خوزستان، با خردورزی و دلسوزی تمام از ظرفیت موجود برای توسعه استان استفاده کرد هر چند کارکردن در خوزستان آسان نیست.

 وی عبادت و تلاوت قرآن را جزو شاخص‌ها و اولویت‌های مدیران دانست و گفت: مدیران و کارگزاران باید نماز خود را در مساجد خوانده و در جلسات قرآنی شرکت کنند چرا که قرآن بالاترین سند حکمرانی نظام جمهوری اسلامی است.

 آیت‌الله کعبی ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران مراسم اربعین امسال گفت: ساختار اربعین بر خلاف حج، مردمی است به این معنی که اداره مراسم اربعین باید توسط مواکب حسینی باشد و دولت ایران و عراق تنها کار تسهیلگری و رفع موانع را برعهده دارند.

 وی تقویت ایمان، بصیرت و جهاد حسینی را جزو مهم‌ترین دستاوردهای اربعین بیان کرد و افزود: اگر نام امام حسین (ع) جهانی شود صلح و امنیت هم جهانی خواهد شد؛ لذا مأموریت زیارت اربعین، بسترسازی برای ظهور بوده و باید نام و یاد سیدالشهدا را جهانی کنیم.

 نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه منشور ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری برای حکمرانی خردمندانه دولت چهاردهم باید سرلوحه کار دولتمردان باشد گفت: کارشناسی خردورزانه، تمرکز بر تولید، حل مشکل گرانی و تورم، آینده‌نگری و توجه به فضای مجازی و هوش مصنوعی باید انجام در دولت چهاردهم مورد توجه قرار گیرد.

 وی در پایان گفت: قانون‌مندی و تربیت مدیران جوان باید مدنظر مسئولان باشد و معتقدیم در استان خوزستان نیروهای خلاق و توانمند زیادی وجود دارند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از