حالت تاریک
جمعه, 27 مهر 1403
ملت ایران راه امام را ادامه دهید
فرای از وصیت‌نامه شهید «محمدطاهر طاهرزاده موسویان»:

ملت ایران راه امام را ادامه دهید

شهید «محمدطاهر طاهرزاده موسویان» در وصیت‌نامه خود نوشته است: پیام من به ملت ایران این است که راه امام کبیرمان خمینی آن اسطوره مقاومت و فضیلت را ادامه دهند و منتظر فرمان امام در هر کار و امری باشند و همیشه در صحنه حاضر باشند.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ شهید «محمدطاهر طاهرزاده موسویان» در یازدهم اردیبهشت ۱۳۴۰، در شهرستان بهبهان به دنیا آمد. پدرش سید عبدالحمید، روحانی بود و مادرش بی‌بی بزرگ نام داشت. تا پایان دوره کاردانی در رشته تربیت‌معلم درس خواند. معلم بود. به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. بیست و سوم مرداد ۱۳۶۰، در شوش بر اثر انفجار نارنجک به شهادت رسید. پیکر او را در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپردند.

متن وصیت‌نامه شهید «محمدطاهر طاهرزاده موسویان»: 

 بسم‌الله الرحمن الرحیم

 «الموت فی حیاتکم مقهورین والحیات فی موتکم قاهرین»

 زنده‌بودن و زیر دست بودن مرگ است و مرگ در راه حیات زنده‌بودن است.

این حقیر که یک فرد مسلمان و معتقد به جمهوری اسلامی هستم با عشق به شهادت عازم جبهه‌های جنگ بر علیه کفار می‌شوم. چون همان‌طور که خداوند می‌فرماید: «ما امانتی در روی زمین از طرف او هستیم و هروقت لازم باشد باید این امانت به صاحبش مسترد گردد.»

 با کفار و جهان‌خواران شرق و غرب مقابله کنید

 و الان در این برهه از زمان که کفار و جهان‌خواران شرق و غرب به مقابله با اسلام و نظام اسلامی شتافتند ما نیز باید به این وظیفه اسلامی عمل کنیم و به مقابله با کفار برویم و امانتی که نزد ما است نیز ادا نمائیم و ….

 پیرو رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) باشید

 پیام من به ملت ایران این است که راه امام کبیرمان خمینی آن اسطوره مقاومت و فضیلت را ادامه دهند و منتظر فرمان امام در هر کار و امری باشند و همیشه در صحنه حاضر باشند تا با یاری الله و رهبری اماممان انقلاب را به سرمنزل مقصود برسانیم.

 ما با آگاهی در راه شهادت گام برمی‌داریم

 و پیام دیگر به خانواده‌ام این است که هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند و افتخار کنند که فرزندشان را در راه خدا هدیه دادند؛ مبادا ضجه و ناله یا عجزی از خود نشان دهید که دشمن‌شاد گردد. چون من و تمامی برادران مبارز دیگر راهمان را با آگاهی انتخاب کردیم و در این راه گام نهادیم.

 والسلام

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از