حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان در گفتگو با «رهیاب»:

ملت ایران همیشه در انتخابات پیش‌گام بودند

ملت ایران همیشه در انتخابات پیش‌گام بودند

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: ملت ایران همیشه در انتخابات پیش‌گام بودند به لطف خداوند در انتخابات پیش‌رو با حضور گسترده و انتخاب اصلح شاهد استمرار راه شهیدان خدمت باشیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب»؛ پیرامون انتخابات چهاردهمین ریاست‌جمهوری اظهار کرد: انتخابات پیش رو بسیار مهم است و ملت به یک رئیس‌جمهور شبیه به شهید آیت‌الله رئیسی نیاز دارد؛ کسی که معتقد، انقلابی و آگاه باشد؛ زیرا شهید رئیسی مظهر شعارهای انقلاب بود و شعارها را در مقام عمل محقق کرد.

وی با بیان اینکه امروز برخی افرادی که رشد کشور را به برجام و کدخدا گره داده بودند، برای ریاست دولت به صف شده‌اند، افزود: کسانی که پس از اتمام مسئولیتشان، برای اینکه مورد بازخواست قرار نگیرند معتقد بودند ریاست‌جمهوری صرفاً مقامی تشریفاتی است اکنون برای رسیدن به همین مقام تشریفاتی به صف شده‌اند درحالی‌که همه شاهد بودند شهید رئیسی در هیچ لحظه‌ای دست از خدمت به مردم برنداشت و شبانه‌روز برای آماده‌کردن مسیر پیشرفت کشور تلاش کرد.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: مردم به عقبه افراد توجه داشته باشند تا سه سال اقدامات شبانه‌روز در دولت سیزدهم از بین نرود و مدیریت به دست کسانی بیفتد تا بتوانند کشور را به بهترین نحو هدایت کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه دشمن با تمام توان در مقابل ایران ایستاده و با تبلیغات در تلاش برای مشارکت حداقلی مردم در انتخابات است، بیان کرد: اگر به وظیفه خود عمل نکنیم به کشور صدمه زده‌ایم و راه نفوذ دشمن را به کشور باز کرده‌ایم.

وی گفت: باید در هفته آینده، در صبح جمعه اول وقت در انتخابات مشارکت کنیم. از اولین ساعات با توکل به خدا شرکت کنیم. 

امام جمعه اهواز ادامه داد: آثار رأی‌دادن شما سال‌ها در کشور باقی می‌ماند، توجه داشته باشید. در سال‌های انقلاب هر جا گوش‌به‌فرمان امامین انقلاب بودیم، در قله قرار داشتیم. 

موسوی‌فرد اضافه کرد: مهم‌ترین شاخصه رئیس‌جمهور آینده، اطاعت‌پذیری بی‌چون‌وچرا از مقام معظم رهبری است. مشارکت بالا و انتخاب اصلح مهم است. احساسی رأی ندهیم. درباره افراد، مطالعه کنیم.

وی ادامه داد: ملت ایران همیشه در انتخابات پیش‌گام بودند به لطف خداوند در انتخابات پیش‌رو با حضور گسترده و انتخاب اصلح شاهد استمرار راه شهیدان خدمت باشیم و فردی را انتخاب کنیم که همچون رئیسی همین خدمت و پشتکار را داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان تبلیغات انتخاباتی را بزرگ‌ترین آزمون تقوای سیاسی و اخلاقی امت اسلامی دانست و افزود: در تبلیغات انتخابات باید بااخلاق اسلامی همراه باشد، اخلاق و حدود الهی باید رعایت شود و بی‌انصافی و فرافکنی دوری جست و برای دنیای دیگران، آخرت خود را خراب نکنیم. همچنین کاندیدا باید مراقب تبعات سخنانشان در فضای حقیقی مجازی باشند.

وی خطاب هواداران کاندیدا گفت: دوقطبی‌سازی در انتخابات سم است و دشمن در این زمینه تلاش می‌کند. 

امام جمعه اهواز تأکید کرد: این کاندیداها سرمایه‌های انقلاب هستند و رهبر معظم انقلاب فرموده است آبرو و حیثیت این افراد را لکه‌دار نکنید و اخلاق و تقوا را مدنظر قرار دهید. اگر کسی ولو کنایه‌ای به کسی بزند، شک نکند که تابع رهبری نیست.

موسوی‌فرد بیان کرد: نیروهای انقلابی در انتخابات منسجم شوند و روی یک گزینه توانمند اجماع کنند تا موجب سرگردانی مردم نشوند و هم اتفاقات سال‌های ۹۲ و ۹۶ تکرار نشود.

وی افزود: رئیس‌جمهور آینده باید حرکت اجتماعی و یک نشاط سیاسی را ایجاد کند تا ارزش‌های انقلاب در جامعه عمیق شود، نه اینکه با سند ۲۰۳۰ مطرح شود. کابینه دولت آینده باید متشکل از افراد خوش‌فکر و همچنین زبده، عملیاتی، انقلابی و متعهد به اجرای برنامه هفتم باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از