حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
ایران سرزمین حماسه‌سازان؛

ملت ایران پیروز واقعی انتخابات هستند

ملت ایران پیروز واقعی انتخابات هستند

ملت پیروز ایران دیروز با تشکیل صفوف طولانی در شعب اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری، بار دیگر اقتدار ایران را به رخ جهان کشاندند و طعم شکست را به کام دشمنان پوچ خود چشاندند.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری دیروز، پانزدهم تیرماه برگزار شد و ملت بزرگ ایران بار دیگر پرشور در میدان انتخاب حضور پیدا کردند و با تشکیل صفوف طولانی مقابل شعب اخذ رأی، بار دیگر اقتدار ایران را به رخ جهان کشاندند و مشارکت عمومی را رقم زدند.

در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رأی مردم تعیین‌کننده است و آینده کشور را رقم می‌زند. یکی از آمال دشمنان شکست‌خورده انقلاب اسلامی، عدم مشارکت همگانی در انتخابات است و به همین دلیل با بلندگوها و بنگاه‌های دروغ‌پراکنی خود بر طبل تحریم انتخابات کوبیدند؛ اما خط تحریم در این مرحله از انتخابات با شکست همراه شد و ملت مبارز و آگاه ایران با حضور آگاهانه خود دست رد به تلاش‌های مذبوحانه دشمنان زد و آنها را بار دیگر به شکست کشاند.

دیروز، خارج از کشور میدان دفاع شجاعانه و عاشقانه هم‌وطنانمان از عزت و اقتدار ایران اسلامی در مقابل هتاکی ضدانقلاب بی‌مصرف و پوچ بود. آن‌ها باید از میان مشتی ضدانقلاب عبور کنند و هتاکی و فحاشی آ‌ن‌ها را بشنوند تا خود را به محل اخذ رأی برسانند.

یکی از ایرانیان خارج از کشور درحالی‌که جسارت بر پرچم مقدس کشورمان را دید، دلیرانه و بی‌باک به سمت ضدانقلاب رفت و پرچم را به دست گرفت. هم‌وطن دیگری در پاسخ به یک ضدانقلاب، وی را با لفظ مزدور خطاب قرار داد. بانوی دیگری در استکهلم سوئد، درحالی‌که شاخه گل و پرچم ایران اسلامی را همراه خود داشت، آهنگ «مرحبا لشکر حزب‌الله» اثر حاج ابوذر روحی را پخش کرد و به همخوانی با آن پرداخت؛ «مرحبا لشکر حزب‌الله، مرحبا جیش رسول‌الله، سنصلی فی القدس ان‌شاءالله».

نظام سلطه و شبکه‌های معاند که به‌صورت گسترده مشارکت در انتخابات را هدف گرفتند و تلاش کردند سایه ناامیدی بیندازند با حضور امیدوارانه ملت مواجه شدند.

هم‌وطنان آگاه و بصیر با درکی درست از مسئولیت‌پذیری، مشارکتی چشمگیر و افزایشی را در این مرحله از انتخابات به نمایش گذاشتند.

یقیناً پیروز واقعی انتخابات پانزدهم تیر ۱۴۰۳ ملت بزرگ ایران هستند که با دستان خود سرنوشت کشورشان را برای چهار سال آینده مشخص کردند و قطعاً سهم قابل‌توجهی از پیشرفت‌های کشور برای آرامش و آسایش آنان صرف خواهد شد که نتیجه همین همدلی با نظام و شرکت در تکلیف انتخابات است.

انتهای خبر/
 
 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از