حالت تاریک
جمعه, 14 اردیبهشت 1403
در حال به روزرسانی؛

نتایج اولیه انتخابات در خوزستان اعلام شد

نتایج اولیه انتخابات در خوزستان اعلام شد

نتایج اولیه انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی از حوزه‌های انتخابیه استان خوزستان به صورت رسمی اعلام شد.

  به گزارش شبکه اطلاع رسانی «رهیاب»؛ ستاد انتخابات کشور از صبح روز شنبه نتایج شمارش آرا انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را برای اطلاع ملت شریف ایران اسلامی منتشر کرده است که بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی، این گزارش به‌روزرسانی می‌شود.

 بنا بر اعلام ستاد انتخابات خوزستان شمارش آرا در حوزه انتخابیه آبادان بلافاصله صورت گرفته است و جلیل مختار با ۲۰ هزار و ۵۷۶ رأی به عنوان منتخب حوزه آبادان معرفی شد

همچنین جواد سعدون زاده، صادق کمالی، سید محمد مولوی و سید امین موسوی هم از حوزه آبادان به مرحله دوم راه یافتند.

در حوزه انتخابیه شوش و کرخه نیز محمد کعب عمیر با کسب ۳۴ هزار و ۱۱۷ رأی از مجموع ۹۶ هزار و ۱۹۶ رأی صحیح منتخب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از این حوزه انتخابیه شد.

در حوزه انتخابیه بهبهان و آغاجاری محمدطلا مظلومی با کسب ۳۴.۷ درصد آرا به عنوان نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه تعیین شد. کل آرای کسب شده در این دوره از انتخابات در حوزه بهبهان و آغاجاری ۷۷ هزار و ۱۹۴ رأی بوده است.

با اعلام فرمانداری، هاشم خنفری با ۲۷ هزار و ۷۰۳ از سوی مردم این شهر به عنوان منتخب شادگان راهی بهارستان شد.

فرشاد ابراهیم‌پور نورآبادی با کسب ۵۰ هزار و ۳۸۳ رأی به عنوان نماینده مردم شهرستان‌های ایذه، باغملک، دزپارت و صیدون در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

 عباس پاپی زاده به عنوان نماینده منتخب مردم شهرستان دزفول انتخاب و با آغاز دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی راهی مجلس خواهد شد.

 امیر حیات مقدم با کسب ۴۶ هزار و ۷۴۶ رأی به عنوان نماینده منتخب مردم شهرستان‌های ماهشهر، هندیجان، امیدیه و جولکی انتخاب شد.


 با اعلام ستاد انتخابات، سید محمد سادات ابراهیمی با کسب ۴۶ هزار و ۲۰ رأی صحیح به عنوان منتخب مردم شهرستان‌های شوشتر و گتوند راهی بهارستان شد. وی نمایندگی ادوار هشتم و نهم مردم شهرستان‌های شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشت. سادات ابراهیمی در رقابت‌های انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مورد حمایت شورای وحدت بود.

 همچنین مجید داغری منتخب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه دشت آزادگان و هویزه شد. وی عضو شورای شهر سوسنگرد، مسئول جمعیت هلال‌احمر دشت آزادگان بوده است. داغری در این دوره از رقابت‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی مورد حمایت شورای ائتلاف و شورای وحدت بوده است.

بنا بر اعلام ستاد انتخابات استان خوزستان، ابراهیم متینیان و امیرحسین نظری از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به دور دوم راه یافتند. متینیان نماینده فعلی مردم رامهرمز و رامشیر است. نظری نیز پیش از این مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت خوزستان بود. متینیان از سوی شورای ائتلاف و جبهه پایداری مورد حمایت است.

 نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان خرمشهر اعلام و مصطفی مطورزاده با کسب ۱۳ هزار و ۴۵۴ رأی منتخب مردم این حوزه در مجلس شورای اسلامی شد. وی در دوره‌های پنجم، هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی نمایندگی مردم خرمشهر را بر عهده داشت.

 جهانبخش قلاوند با کسب ۴۷هزار و ۳۶۵ رأی از مجموع ۸۶هزار و ۰۸۰ آرای صحیح از حوزه انتخابیه اندیمشک به عنوان نماینده مردم این شهرستان انتخاب شد. مدیرکل سابق امنیتی استانداری خوزستان با گرایش مستقل از حوزه انتخابیه اندیمشک در این دوره از رقابت‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی حضور داشت.

 برابر اعلام ستاد انتخابات علی عسگر ظاهری عبده‌وند از حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا به عنوان منتخب مردم تعیین شد. وی در دوره دهم مجلس شورای اسلامی، نماینده مردم این حوزه انتخابیه بود. وی در دوازدهمین دوره رقابت‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی از سوی شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی (شریان) و شورای وحدت مورد حمایت قرار گرفت.

  بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، مجتبی یوسفی، سیدمحسن موسوی زاده، محمد امیر در حوزه انتخابیه اهواز، باوی، کارون و حمیدیه منتخبان‌ مردم در این حوزه انتخابیه برای مجلس دوازدهم شدند.

 

در حال به روزرسانی...

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از