حالت تاریک
سه‌شنبه, 27 شهریور 1403
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دزفول مطرح کرد:

نجات جان کودک ۱۰ساله توسط امدادگران اورژانس

نجات جان کودک ۱۰ساله توسط امدادگران اورژانس

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دزفول گفت: امدادگران اورژانس با عملیات احیای قلبی ریوی «CPR» جان کودک ۱۰ساله غرق شده در استخر را نجات دادند.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی اورژانس دزفول؛ رضا معمارزاده اظهار کرد: در پی اعلام غرق‌شدن یک کودک ۱۰ساله در استخر یکی از باغ‌های شمس‌آباد دزفول امدادگران اورژانس به محل حادثه اعزام شدند که پس از رسیدن به محل کودک را فاقد علائم حیاتی یافتند و بلافاصله عملیات احیای قلبی ریوی «CPR» را برای او آغاز کردند.

 وی با اشاره به موفقیت‌آمیز بودن عملیات احیا، افزود: با تلاش امدادگران اورژانس کودک ۱۰ساله از مرگ حتمی نجات یافت و با عنایت پروردگار، جان دوباره‌ای به او بخشیده شد. این کودک هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه کودکان بیمارستان بزرگ دزفول باحال عمومی نسبتاً مساعدی تحت مراقبت‌های پزشکی می‌باشد.

 رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول بیان کرد: از تمامی خانواده‌ها می‌خواهیم که در هنگام شنا، همیشه کودکان خود را زیر نظر داشته باشند و هیچ‌گاه آنها را بدون نظارت در آب رها نکنند. آموزش شنا و ایمنی آب به کودکان از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از