حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی؛

نشان قدردانی از دولت سیزدهم است

نشان قدردانی از دولت سیزدهم است

امام‌جمعه آبادان گفت: باید انتخابات باشکوهی در هشتم تیرماه داشته باشیم تا قدردان دولت شهید رئیسی باشیم.

 به گزارش شبکه اطّلاع رسانی «رهیاب»؛ حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته آبادان در مصلای این شهر اظهار کرد: باید انتخابات باشکوهی در هشتم تیرماه داشته باشیم تا قدردان دولت شهید رئیسی باشیم.

 وی افزود: ما بعد از انقلاب اسلامی شخصیت‌های بزرگی داشتیم؛ ولی فرصت نبود در میدان خدمت از آنها استفاده کرد؛ زیرا دشمن اجازه نداد که ابعاد شخصیت آنها را بشناسیم.

 خطیب جمعه آبادان با بیان اینکه امثال شهیدان سلیمانی و رئیسی مدیران جهادی بودند، گفت: باید هشتم تیرماه فردی با چنین مشخصاتی برای ریاست‌جمهوری انتخاب کنیم.

 حجت‌الاسلام غبیشاوی بیان کرد: فردی که اخلاص در عمل، توکل بر خدا و صداقت در کار و صبر انقلابی از شاخصه‌های وی باشد باید رئیس‌جمهور بعدی ایران شود.

 خطیب جمعه آبادان گفت: آیت‌الله رئیسی شب و روز و به‌صورت جهادی کار می‌کرد و خستگی نمی‌شناخت؛ ولایت‌مداری و ترجیح آن بر تمام امور از صفات مناسب شهید رئیسی بود.

 وی افزود: مردم سرمایه‌های اجتماعی نظام هستند و امید است در انتخاب پیش‌رو نیز فردی کارآمد برای پیشبرد اهداف دولت مردمی آیت‌الله رئیسی انتخاب شود تا به‌صورت شبانه‌روزی برای این هدف تلاش کند.

 حجت‌الاسلام غبیشاوی با اشاره به سالروز رحلت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی بیان کرد: رسالت و راه امام همان راه انبیا بود و ایشان وقتی دیدند طاغوت ارزش‌های اسلامی را نادیده گرفته به پشتوانه ملت ایران قیام کرد.

 وی افزود: امام خمینی (ره) براندازی حکومت طاغوت و تأسیس حکومت اسلامی را به پشتیبانی ملت ایران تجلی بخشید و مردم نیز در زمان حیات از ایشان حمایت کردند و در زمان رحلت برای ایشان سنگ تمام گذاشتند.

 امام‌جمعه آبادان با گرامیداشت ۱۵ خرداد گفت: حضرت امام خمینی (ره) ۱۵ خرداد را عزای عمومی اعلام کرد و این روز شروع و حرکت انقلابی بود که امام پایه‌گذار آن شد.

 وی افزود: قیام جاودانه و خونین ۱۵ خرداد که از قم آغاز شد و خون شهرهای دیگر را نیز در دفاع از باورهای دینی و مقام مرجعیت حضرت امام خمینی رحمت‌الله علیه به جوش آورد نقطه عطف و جرقه‌ای بود برای انقلاب مردم ایران که در برابر حکومت ظلم و استبداد شاهنشاهی به وقوع پیوست.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از