حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
رییس انجمن هنر‌های نمایشی مطرح کرد:

نقش موثر فعالان عرصه هنر در انتخابات

نقش موثر فعالان عرصه هنر در انتخابات

رییس انجمن هنر‌های نمایشی خوزستان گفت: هنرمندان به ویژه هنرمندان تئاتر با یاری گرفتن از قدرت هنر می‌توانند در آگاهی‌بخشی به مردم برای مشارکت در انتخابات نقش مهمی داشته باشند.

 محمد یاقوت‌پور در گفتگو با شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب» پیرامون مشارکت در انتخابات اظهار کرد: مهم‌ترین نیاز امروز جامعه امید و نشاط است که این امر مهم می‌تواند به‌وسیله هنرمندان و فعالان عرصه هنر تحقق پیدا کند.

 وی افزود: هنرمندان به‌ویژه هنرمندان تئاتر با یاری گرفتن از قدرت هنر می‌توانند در آگاهی‌بخشی به مردم برای افزایش مشارکت در انتخابات نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

 رئیس انجمن هنرهای نمایشی با بیان این که کاندیداها در راستای اهداف و برنامه‌های مهم فرهنگی گام بردارند، گفت: توجه به هنرمندان و فعالیت آنها نیز باید موردتوجه جدی مسئولان قرار بگیرد به‌خصوص نقش تئاتر در جامعه، زیرا توسعه فقط در بخش اقتصادی نیست؛ بلکه حوزه فرهنگ و هنر را هم در برمی‌گیرد.

 یاقوت‌پور با اشاره به این‌که هنر تئاتر نسبت به هنرهای دیگر هنر دغدغه‌مندی است، گفت: هنرمندان تئاتر گاهی اگر اعتراض و نگرانی هم داشتند صحنه تئاتر را ترک نمی‌کردند و با زبان هنر گلایه‌های خود را مطرح کردند؛ بنابراین مردم اگر انتقاد، ایراد و مطالبه‌ای دارند باید با حضور در صحنه به اصلاح امور بپردازند.

 
وی تأکید کرد: عدم مشارکت در انتخابات برای نشان‌دادن اعتراض به برخی مشکلات نه‌تنها راه‌گشا نیست، بلکه باعث عقب‌گرد در مسیر پیشرفت می‌شود.

 

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از