حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
فرازی از وصیت‌نامه شهید «حاجت مراد بیگدلی»:

نور حق را در جبهه اسلام ببینید

نور حق را در جبهه اسلام ببینید

شهید حاجت مراد بیگدلی در وصیت‌نامه خود می‌گوید: اگر توانایی رزمی دارید به جبهه بیایید و نور حق را در لشکر اسلام و امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف مشاهده کنید.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ شهید حاجت مراد بیگدلی در یکم فروردین ۱۳۳۷، در روستای لالپ از توابع شهرستان باغملک به دنیا آمد. پدرش محمد، کشاورزی می‌کرد و مادرش ترنج نام داشت. تا پایان دوره متوسطه درس خواند و دیپلم گرفت. معلم بود. ازدواج کرد و صاحب کی پسر و دو دختر شد. به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. بیست و دوم اسفند ۱۳۶۳، در هورالعظیم بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

 متن وصیت‌نامه شهید حاجت مراد بیگدلی:

ان‌شاءالله راه مرا ادامه بدهید که همانا راه امام حسین علیه‌السلام است و الان فرماندهی نیروهای اسلام را امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف به عهده دارند و هر کس از این جنگ سرباز زند و در راه اسلام فداکاری نکند بدانید که مسلمان نیست...

  در حال حاضر آمریکا و شوروی با تمام توان در میدان آمده‌اند و صدام و اکثر کشورهای عرب مرتجع منطقه با هم همکاری می‌کنند؛ اما دیگر دیر شده است و روزبه‌روز رسواتر و شکست‌خورده‌تر و عصبانی‌تر عقب‌نشینی می‌کنند آن‌ها می‌خواهند با کی بجنگند؟ با خدا؟ با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف؟ مگر می‌شود آن‌ها پیروز شوند؟ مگر وعده خدا خلاف است؟ کور خوانده‌اند و بدانند که جایشان در زباله‌دان تاریخ است

 و «نصرمن الله و فتح قریب»... در راه اسلام از هیچ کوششی دریغ نکنید و مسئله جنگ را فراموش نکنید. اگر توانایی رزمی دارید به جبهه بیایید و نور حق را در لشکر اسلام و امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف مشاهده کنید و لطف خدا را ببینید.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از