حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
با شهدا؛

نگذارید سنگر مبارزه خالی بماند

نگذارید سنگر مبارزه خالی بماند

شهید مهدی شیرالی در وصیت‌نامه خود می‌نویسد: ای هم‌سنگران و ای هم‌رزمان در سنگر مبارزه بر علیه کفر و نفاق و توطئه به خدا توکل کنید نماز جماعت را هر چه باشکوه‌تر برپا دارید.

  به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ شهید مهدی شیرالی در هشتم فروردین ۱۳۳۵، در روستای سیدان از توابع شهرستان شوشتر چشم به جهان گشود. پدرش عباس «وفات۱۳۵۴» کشاورزی می‌کرد و مادرش مریم نام داشت. تا پایان دوره متوسطه در رشته تجربی درس خواند و دیپلم گرفت. معلم بود. ازدواج کرد و صاحب دو دختر شد. به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. نوزدهم اردیبهشت ۱۳۶۱، در خرمشهر به شهادت رسید.

متن وصیت‌نامه شهید مهدی شیرالی:

قبل از هر سخن از شما پدر و مادرم تشکر می‌کنم که در سال‌های سیاه خفقان و فقر و ستم حاکم بر این روستا با تحمل مشقات بسیار مرا بزرگ کردید من به‌خوبی می‌دانم که بر شما چه ستم‌ها و ظلم‌ها از طرف خوانین و وابستگان آن‌ها روا داشته شده است.

در روز معاد اجر کارهایتان را می‌گیرید

و تو پدرم که هنوز آثار ضربات شلاق خان و نوکرش یعنی کدخدای ده بر پیکر رنجورت به‌خوبی پیداست و تو ای مادرم که نخوردی تا به من بخورانی و نپوشیدی تا به من بپوشانی و نخوابیدی تا مرا بخوابانی از تو کمال تشکر را دارم من که نتوانستم در طول عمر خویش جوابگوی نیکی‌ها و زحمات شما باشم امیدوارم که خدای تبارک‌وتعالی در روز معاد اجر عظیم بر شما عنایت کند.

به فقرا و مساکین توجه داشته باشید

خواهش من از شما این است که بعد از شهادتم محزون نباشید و خود را نزنید و حتی بلند گریه نکنید تا دشمنان اسلام خوشحال، شوند به‌جای مجلس عزا مجلس جشن و سرور به پا کنید و بیشتر به فقرا و مساکین توجه داشته باشید بیشتر نماز بخوانید و بیشتر خدا را شکر کنید و دل‌هایتان را با دعا و یاد الله آرامش بخشید، کتاب‌هایم را به کتابخانه مسجد هدیه کنید.

نگذارید سنگر مبارزه خالی بماند

 و شما ای هم‌سنگران و ای هم‌رزمان در سنگر مبارزه بر علیه کفر و نفاق و توطئه به خدا توکل کنید نماز جماعت را هر چه باشکوه‌تر برپا دارید، دعای کمیل را برگزار کنید، نگذارید سنگر مبارزه خالی بماند، بهتر از قبل ستاد مقاومت را حفظ و از همه بهتر در خط امام قدم بردارید. حمایت کامل از انقلاب اسلامی بکنید تا از ترفندهای ضدانقلاب داخلی و خارجی نهراسید.

 خدایا از نور خودت در کالبد جوانان ما بدم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از