حالت تاریک
پنج‌شنبه, 13 اردیبهشت 1403
نماینده ولی فقیه در اهواز :

هرگونه خطای اسرائیل با شدت پاسخ داده می‌شود

هرگونه خطای اسرائیل با شدت پاسخ داده می‌شود

نماینده ولی فقیه در اهواز گفت: ایران با انجام عملیات وعده صادق قصد داشت به دشمن نشان دهد این اقدام حداقلی چگونه نشان‌ دهنده اثرات حداکثری است و حرکات بعدی رژیم صهیونیستی و هر کشور دیگری با اقتدار جواب داده می‌شود.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: سال‌هاست دشمن از همه ابزارهای پیشرفته برای مقابله استفاده و با همراهی دیگر کشورها تلاش می‌کند حتی پرنده‌ای از آسمان سرزمین‌های اشغالی عبور نکند ولی ایران اسلامی در مواجهه با استکبار جهانی قدرتمندانه ایستاد.

 وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه سفارتخانه حکم خاک کشور را دارد، افزود: اگر به سفارتخانه کشورهای غربی حمله می‌شد با تمام قدرت آن کشور دفاع می‌کردند، در این سال‌ها حمله به اسرائیل از طرف ما آشکار نبود، اما حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران به عنوان نخستین حمله علنی به یک مکان دیپلماتیک به صورت آشکارا انجام شد.

 خطیب جمعه اهواز گفت: کشور ایران نیز از بخش محدود قدرت موشکی خود استفاده کرد و کمتر از یک ساعت لرزه‌ای بر پایگاه‌های نظامی دشمن انداخت.

وی ادامه داد: دشمن به دروغ گفت ۹۹ درصد پهپادها را رهگیری کرده است. اگر راست هم بگویند ۱۰ کشور با رژیم صهیونیستی شب و روز رصد می‌کردند و گنبد آهنین را هم فعال کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد بیان کرد: ده‌ها کشور و نه فقط انگلیس این دژ مستحکم را در منطقه برای منافع خودشان ایجاد کردند. اگر این دژ مستحکم فرو بریزد تمام کشورهای غربی در منطقه فرو می‌ریزد. آن‌ها می‌دانند که ایران اسلامی ریشه نازک اسرائیل را از صفحه روزگار محو خواهد کرد.

وی عنوان کرد: در این دو سال، روسیه ۷۰ پهپاد علیه اوکراین به کار گرفته، اما ایران اسلامی در کمتر از یک ساعت ۱۷۰ پهپاد از ایران به سمت سرزمین‌های اشغالی فرستاد. روسیه در سال ۲۰۲۳ در حوزه بالستیک از ۱۰۸ موشک استفاده کرد. در مجموع ۱۵۳ موشک روسیه علیه اوکراین استفاده کرد. ۱۲۰ موشک بالستیک از ایران جامعه هدف در سرزمین‌های اشغالی را ویران کرده است. می‌گویند اتفاقی نیفتاده است اما ماهواره‌های ما فیلم‌برداری کرده‌اند. در کمتر از نیم‌ساعت، یک‌ششم قدرت چین بر علیه اسرائیل به کار گرفته شده است. ما منتظر هستیم شما دست از پا خطا کنید، به اذن خدا اسرائیل در منطقه باقی نخواهد ماند.

 امام جمعه اهواز حمله به اسرائیل را نمایش قدرت دانست و اضافه کرد: ایران قصد داشت به دشمن نشان دهد این اقدام حداقلی چگونه نشان‌دهنده اثرات حداکثری است. حرکات بعدی رژیم صهیونیستی و هر کشور دیگری بااقتدار جواب داده می‌شود. در سایه مذاکره کدام کشور به حق خود رسید. در سایه اقتدار نظامی و تعقل موفقیت کسب می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد به اجرای طرح حجاب در کشور اشاره کرد و گفت: از نیروی انتظامی تشکر می‌کنم که با برنامه وارد شده است. تنها دولت و نیروی انتظامی نمی‌تواند بر این مشکلی که دشمن بر ما وارد کرده فائق بیاییم؛ بلکه همه باید تلاش کنیم. ادارات باید از خود شروع کنند. همه باید از خودمان شروع کنیم.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از