حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
هفته دولت فرصتی برای تبیین دستاوردهای دولت است
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی:

هفته دولت فرصتی برای تبیین دستاوردهای دولت است

نماینده مردم اهواز، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دولت سیزدهم اعتبارات خوبی به استان خوزستان تزریق شد، گفت: سرعت خدمت‌رسانی در این دولت قابل‌توجه بود و پروژه‌های ارزشمندی به مرحله بهره‌برداری رسید.

محمد امیر در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ اظهار کرد: هفته دولت فرصتی برای تبیین اقدامات و دستاوردهای سه سال خدمت شهید جمهور، آیت‌الله رئیسی، است.

وی با اشاره به اینکه سفرهای شهید رئیسی به خوزستان برکات زیادی برای استان به‌همراه داشت، افزود: شهید جمهور توجه بسیار زیادی به مناطق محروم داشت و در زمان فعالیت وی اقدامات عمرانی چشمگیری در حوزه‌های مختلف، اجرایی شد.

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دولت سیزدهم اعتبارات خوبی به استان خوزستان تزریق شد، گفت: سرعت خدمت‌رسانی در این دولت قابل‌توجه بود و پروژه‌های ارزشمندی به مرحله اجرا و بهره‌برداری رسید.

امیر بیان کرد: طبق بررسی‌های صورت‌گرفته برخی از این پروژه‌ها تکمیل و به مرحله بهره‌برداری رسیده‌اند و تعدادی دیگر همچنان در حال انجام است.

وی عنوان کرد: استاندار، فرماندار و سایر دستگاه‌های اجرایی عملکرد بسیار خوبی در زمینه اجرای پروژه‌ها داشتند و تلاش‌های آنان قابل‌تقدیر است.

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشستی که نمایندگان مجلس با رئیس دولت چهاردهم داشتند، گفت: پزشکیان بر محرومیت‌زدایی از استان‌های جنوبی به‌ویژه خوزستان تأکید بسیار داشت و امید است راه شهید رئیسی در دولت جدید نیز ادامه پیدا کند.

امیر رویکرد رئیس‌جمهور و کابینه جدید را برنامه هفتم توسعه و سیاست‌های کلان ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری برشمرد و ادامه داد: امید است برنامه‌های وعده‌داده‌شده از سوی آنان اجرایی شود که این امر با نظارت دقیق نمایندگان مجلس عملی خواهد شد.

وی با بیان اینکه وظیفه مجلس نظارت بر قوانین و تسهیلگری در قوانینی است که دست‌وپاگیر هستند، بیان کرد: در هر حوزه و هر زمانی که لازم باشد نمایندگان مجلس با نظارت دقیق‌تر زمینه را برای اجرای بهتر قوانین فراهم خواهند ساخت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از