حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
طوفان الاحرار در خوزستان؛

همه برای دفاع از مردم مظلوم غزه آمدند

همه برای دفاع از مردم مظلوم غزه آمدند

همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم خوزستان به خیابان‌ها آمدند و با سردادن شعارهای ضد استکباری، یکصدا فریاد زدند: اسرائیل رفتنی است.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی«رهیاب»؛ آخرین جمعه ماه رمضان یکی از وقایع تاریخی پراهمیت است که اوایل پیروزی انقلاب اسلامی ایران به دست زعیم و رهبر کبیر مسلمین جهان حضرت امام خمینی (ره) دایر شد و «روز جهانی قدس است» نام گرفت تا هر ساله در چنین روزی تمام مسلمین جهان علیه جنایات اسرائیل غاصب راهپیمایی کنند و امروز که ۴۵ سال از آن نام‌گذاری می‌گذرد بار دیگر ملت ایران آمدند تا صدایی رسا برای محکومیت این رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی باشند.

مردم استان خوزستان نیز همچون ملت‌های دنیا روز قدس به خیابان‌ها آمدند تا مرگ گفتمان سازش با دشمن صهیونیستی و حقانیت و اصالت گفتمان مقاومت را فریاد بزنند نقطه عطفی در تسریع روند سقوط و تباهی رژیم کودک کش و ضدبشری اسرائیل باشند.

 مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امروز ۱۷ فروردین‌ماه هم‌زمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌رسم هر سال در سراسر خوزستان در حال برگزاری است.

در ابتدای این مراسم گروه سرود زهراییون به اجرای برنامه پرداخت. قومیت های مختلف استان خوزستان با لباس‌های محلی حضور چشمگیری داشتند.

 مردم روزه‌دار خوزستان بار دیگر با مشت‌های گره‌کرده، فریاد خشم و انزجار خود را از جنایت‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

 خوزستانی‌ها در «روز قدس با از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» برای مردم مظلوم فلسطین که ماه‌هاست زیر آتش موشک و حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی قرار دارند، به‌رغم وجود گرمای بالای ۳۰ درجه قبل از ساعات اعلام شده در میادین و خیابان‌ها حضور یافته‌اند تا روز قدس متفاوتی را رقم بزنند.

مردم ولایتمدار و انقلابی کلانشهر اهواز، دانشگاهیان، طلاب، روحانیون و به خصوص حضور دانش‌آموزان، همه آمده بودند.

مومنان روزه دار با در دست داشتن پلاکاردهای متعددی با مضمون مبارزه با استکبار ستیزی، انزجاز خود را از استکبار جهانی و رژیم کودک کش صهیونیستی نشان دادند.

مردم با سردادن شعارهای اسرائیل رفتنی است، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، فلسطین قطعا آزاد خواهد شد، ما تا آخر ایستاده ایم و ... خشم و نفرت خود را نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی و هم دستانش نشان داده و در حمایت از مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین شعار سر دادند.

در طول مسیر راهپیمایی اقلام فرهنگی همچون پلاکاردهایی با شعار ضد صهیونیسم توزیع شد.

کودکان و نوجوانان اهوازی با اجرای سرود، خشم و نفرت خود را نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی به نمایش گذاشتند.

راهپیمایان پس از حضور در راهپیمایی روز قدس، برای اقامه نماز جمعه در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز گرد هم می آیند.

امروز از شرق تا غرب و شمال تا جنوب عالم، اجتماعات بزرگی برگزار و جنایات اسرائیل را محکوم می‌کنند اما با این وجود برخی از کشورهای به ظاهر اسلامی هنوز با رژیم غاصب ارتباط داشته و به آنها کمک می کنند.

قطعا این اجتماعات و راهپیمایی ها نتیجه داشته و دولت‌ها ناچار به تسلیم شده و حمایت خود را از رژیم صهیونیستی قطع می‌کنند. صبر و استقامت مردم غزه که ۶ ماه در محاصره هستند بسی شگفت انگیز است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از