حالت تاریک
جمعه, 27 مهر 1403
همکاری جامعه با آموزش و پرورش ضروری است
در حاشیه آئین آغاز سال تحصیلی جدید؛

همکاری جامعه با آموزش و پرورش ضروری است

استاندار خوزستان با تأکید بر اهمیت آموزش‌وپرورش برای آینده فرزندان، گفت: تلاش می‌کنیم کمبودهایی که در حوزه آموزش‌وپرورش استان وجود دارد را تا جای ممکن برطرف کنیم.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ علی‌اکبر حسینی محراب صبح امروز یکشنبه در آئین آغاز سال تحصیلی جدید که در مدرسه شهید آلبوشوکه شهرستان امیدیه برگزار شد، اظهار کرد: امروز سال تحصیلی شروع شد و شور و نشاط و شادابی به جامعه برگشت؛ به همه‌دانش آموزان، اولیا، معلمان و کادر آموزشی فرارسیدن سال تحصیلی جدید را تبریک می‌گویم و امیدواریم دانش‌آموزان سالی توأم با موفقیت داشته باشند.

 وی افزود: با تلاشی که مدیران آموزش‌وپرورش دارند ان‌شاءالله رتبه‌های علمی بالایی در سطح کشور به دست آوریم. خروجی نهایی آزمون‌های سراسری از مقطع ابتدایی پایه‌گذاری می‌شود به همین دلیل امروز در این مرکز آموزشی در شهرستان امیدیه حضور داریم.

استاندار خوزستان گفت: خانواده‌ها باید در نظر داشته باشند که فرایند تعلیم‌وتربیت صرفاً محدود به مدرسه نیست و والدین نیز باید در این امر مشارکت داشته باشند. در کنار مدرسه و خانواده، جامعه نیز در آموزش‌وپرورش سهم دارد و با انسجام و هماهنگی بین این سه رکن فرزندان ما می‌توانند در محیطی سالم و بانشاط پیشرفت علمی و معرفتی داشته باشند.

 وی عنوان کرد: از دست‌اندرکاران آموزش‌وپرورش به دلیل برنامه‌ریزی خوبی که برای سال تحصیلی داشته‌اند و آغاز بدون تأخیر سال تحصیلی سپاسگزاری می‌کنم؛ ما نیز تلاش می‌کنیم کمبودهایی که در حوزه آموزش‌وپرورش استان وجود دارد را تا جای ممکن برطرف کنیم.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از