حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان عنوان کرد؛

همکاری جهاد دانشگاهی خوزستان و صنعت نفت توسعه

همکاری جهاد دانشگاهی خوزستان و صنعت نفت توسعه

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان گفت: با توجه به آشنایی و شناخت روزافزون صنعت نفت با توانمندی‌های جهاد دانشگاهی، بستر و مقدمات توسعه همکاری مشترک با صنعت نفت در حال شکل‌گیری است.

به گزارش خبرنگارشبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب»؛ حسن محمدی‌مجد در حاشیه آخرین روز چهاردهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان اظهار کرد: امسال شاهد سطح خوبی از ارائه تکنولوژی‌های جدید در حوزه نفت و انرژی در نمایشگاه نفت بودیم. این نمایشگاه، نشان‌دهنده بخشی از توانمندی صنعتی و فنی مجموعه‌های نفت و گاز و انرژی بود.

وی افزود: ارائه این موفقیت، سبب افزایش انگیزه محققان و پژوهشگران برای تکمیل مسیر می‌شود و امیدواریم به زودی شاهد خودکفایی کامل و قطع کامل وابستگی به کشورهای خارجی باشیم.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان گفت: در چهار روز برپایی نمایشگاه، غرفه جهاد دانشگاهی میزبان هیات‌های مختلف از بخش‌های صنعت نفت و گاز و انرژی بود. در این جلسات، توانمندی‌های علمی و پژوهشی جهاد دانشگاهی کشور و خوزستان به نمایش گذاشته شد.

وی عنوان کرد: با توجه به آشنایی و شناخت روزافزون صنعت نفت با توانمندی‌های جهاد دانشگاهی، بستر و مقدمات توسعه همکاری مشترک با صنعت نفت در حال شکل‌گیری است و امیدواریم با پیگیری‌ها و برگزاری جلسات تکمیلی، به زودی شاهد آغاز همکاری‌های بیشتری میان جهاد دانشگاهی و صنعت نفت باشیم.

محمدی‌مجد گفت: در این راستا، امروز تفاهم‌نامه بسیار خوبی با شرکت نفت و گاز اروندان منعقد شد. این تفاهم‌نامه جامع است و شامل حوزه‌های فنی و مهندسی، آموزشی، پزشکی و افکارسنجی و رسانه است.

وی افزود: همچنین با شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب مذاکرات بسیار خوبی انجام شد و امیدواریم همکاری‌های ویژه با این شرکت آغاز شود.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان یادآور شد: بخشی از مراکز ما در جهاد دانشگاهی خوزستان می‌توانند با ظرفیت بیشتری به صنعت نفت خدمات ارائه دهند؛ در این راستا مذاکرات خوبی انجام شد و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد موفقیت‌های خوبی باشیم.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از