حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
هیچ کلاسی بدون معلم نخواهد ماند
در شروع سال تحصیلی جدید؛

هیچ کلاسی بدون معلم نخواهد ماند

مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان گفت: گام مهمی در جهت رفع کمبود نیروی آموزشی برداشته شده است، اما همچنان با چالش‌هایی در این زمینه مواجه هستیم.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ عبدالله حبیبی چهارشنبه در نشست شورای اداری خوزستان در سرسرای شهید هاشمی استانداری اظهار کرد: تعهد خواهیم داد که هیچ کلاسی در سال تحصیلی جدید بدون معلم نباشد هر چند با کمبود شدید نیرو روبرو هستیم.

 شهرداری‌ها در تأمین سرویس مدارس پای‌کار باشند

 وی افزود: تأمین سرویس مدارس طبق مصوبه هیات وزیران بر عهده شهرداری‌ها و دهیاری‌ها است.

 مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان گفت: خانواده دانش‌آموزان در سامانه سپند «سامانه سرویس مدارس» ثبت‌نام کردند و انتظار می‌رود شهرداری‌ها در تهیه سرویس مدارس کوتاهی نکنند.

 حبیبی همچنین بر زیباسازی فضای اطراف مدارس توسط شهرداری‌ها تأکید کرد.

 مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان همچنین از آغاز اجرای مانور بازدید از مدارس استان به‌منظور رصد آماده‌سازی فضاهای آموزشی با توجه به نزدیک‌شدن مهرماه خبر داد.

 وی افزود: خوزستان در شاخص برنامه‌ریزی برای صدور ابلاغ معلمان به‌منظور حضور بر سر کلاس درس تا قبل از شهریورماه، استان برتر کشور شد.

 حبیبی یکی از اقدامات خوب در حوزه آموزش استان را توسعه هنرستان‌ها عنوان کرد و افزود: هشت هنرستان جدید در استان راه‌اندازی شده است و باید توجه داشت که توسعه مهارت‌آموزی دانش‌آموزان باید در اولویت باشد .

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از