حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
ورزشکاران بیماران خاص خوزستانی در رقابت‌های کشوری درخشیدند

ورزشکاران بیماران خاص خوزستانی در رقابت‌های کشوری درخشیدند

رئیس هیات ورزش‌های بیماران خاص خوزستان گفت: در رقابت‌های قهرمانی ورزشکاران تالاسمی و دیابت آقایان و بانوان کشور ورزشکاران خوزستانی توانستند برای اولین‌بار در دو گروه آقایان و بانوان به مقام‌های دوم و سوم کشوری دست پیدا کنند.

  به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی هیات ورزش‌های بیماران خاص؛ جمال فتاحی اظهار کرد: رقابت‌های قهرمانی ورزشکاران تالاسمی و دیابت آقایان و بانوان کشور از تاریخ ۱۷ تا ۲۱ شهریورماه در دو رشته ورزشی دارت، و تیراندازی به میزبانی شهرکرد برگزار شد که ورزشکاران خوزستانی توانستند برای اولین‌بار در دو گروه آقایان و بانوان به مقام‌های دوم و سوم کشوری دست پیدا کنند.

 وی با ابراز خوشحالی از کسب این نتیجه که برای اولین‌بار رقم خورد، افزود: بانوان ورزشکار تالاسمی و دیابت خوزستان توانستند با کسب مدال نقره زهرا حسینیان، مدال برنز رقیه امیری در رشته دارت و مدال‌های برنز امینه سهیلی منش و ابتسام منصوری در رشته تیراندازی و همچنین کسب دو مدال ارزشمند طلای امیررضا موفق و اسماعیل دریس و مدال نقره امین امینیان در رشته دارت، افتخارآفرینی کنند. هم چنین سرپرستی تیم بر عهده وحید احمدی بود.

 رئیس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان گفت: از حمایت‌های حمید بنی‌تمیم، مدیرکل ورزش و جوانان و تمامی پرسنل اداره کل ورزش و جوانان استان که حامی همیشگی ما هستند و از همه رؤسای شهرستانی نیز بابت رشد و پرورش ورزشکاران هیات تشکر می‌کنم.

 فتاحی بیان کرد: از تاریخ ۲۵ تا ۲۷ مهرماه در شهر اهواز میزبان مسابقات منطقه‌ای کشور با حضور پنج استان در چهار رشته آقایان و بانوان در دو رده سنی خواهیم بود.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از