حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی مطرح کرد:

پاداش خدمت بی‌منت شهادت است

پاداش خدمت بی‌منت شهادت است

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: نه تهدید او را از خدمت وامی‌داشت و نه تشویق‌ها او را از خدمت و حوزه عدالت خارج می‌کرد؛ خدمت به مردم برای او از همه چیز مهم‌تر بود و در همین راه به شهادت رسید.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ سید صولت مرتضوی روز سه‌شنبه در مراسم گرامیداشت شهادت سید ابراهیم رئیسی در مصلی اهواز اظهار کرد: حضور حماسی مردم در مراسم تشییع پیکر شهید رئیسی به رخ جهانیان کشیده شد و این مشارکت گسترده نشان از علاقه ملت به رئیس‌جمهورشان بود که تهدیدهای دشمنان را به فرصت تبدیل کرد.

 وی با بیان اینکه شخصیت آیت‌الله رئیسی با انقلاب شکل یافت و در دوران قبل از انقلاب به فعالیت‌های مبارزاتی پرداخت، افزود: ذهن خلاق، عشق به تحصیل و روحیه شهادت‌طلبی او باعث شد در یک بازه کمتر از ۱۰ سال راه ۱۰۰ساله را طی کند.

 وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: نه تهدید او را از خدمت وامی‌داشت و نه تشویق‌ها او را از خدمت و حوزه عدالت خارج می‌کرد؛ خدمت به مردم برای او از همه چیز مهم‌تر بود و در همین راه به شهادت رسید.

 مرتضوی با بیان اینکه شهید رئیسی در دوره تصدی قوه قضاییه بسیاری از اسرار مردم را در سینه داشت، افزود: در این دوران از وجود فساد بر پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی جلوگیری کرد و خود را مرد میدان مبارزه با فساد نشان داد.

 وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در ادامه به دوران حضور آیت‌الله رئیسی در آستان قدس رضوی اشاره کرد و گفت: احداث دو مجموعه زائرسرا در مشهد مقدس، بستر حضور بالغ بر ۵۰ هزار زائر را فراهم کرد.

 وی با بیان اینکه شهید رئیسی مؤثرترین شخصیت در سیاست خارجی بود، افزود: شهید رئیسی با انسجام‌بخشی داخلی، طرحی نو در سیاست خارجی به راه انداخت تا جایی که تمام گزینه‌های دشمن را از روی میز به زیر میز برد و تنها به مذاکره آبرومندانه و عزتمندانه با ملت ایران معتقد بود.

 حضور بیش از ۶۰ هیات خارجی در مراسم تشییع پیکر شهید رئیسی

 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهیدمان، افزون بر ۶۰ هیات خارجی حضور پیدا کردند همچنین بیش از ۲۵۰ شخصیت سیاسی و علمی جهان پیام تسلیت فرستادند.

 وی افزود: شهید رئیسی در مدتی کوتاه، ایران را جزو کشورهای اثرگذار در سیاست بین‌المللی قرارداد تا جایی که دشمنان در برابر ایران اسلامی سر تعظیم فرود آوردند.

 مرتضوی ادامه داد: در عملیات عزتمندانه‌ای که علیه رژیم صهیونیستی صورت گرفت، تمام معادلات سیاسی جهان به هم خورد؛ بیش از ۱۰ کشور جهان از جمله آمریکا در آماده‌باش کامل قرار گرفتند که نشان از اقتدار ایران است.

وی بیان کرد: امروز کشورهایی که به دنبال پرداختن به انزوای سیاسی ایران بودند، به برکت خون شهیدان و اقتدار ایران در دیپلماسی سیاسی، نگاهشان به انزوای غرب و آمریکا پلید است.

صادرات بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار بشکه نفت در دولت سیزدهم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: زمانی ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار بشکه نفت صادر می‌کردیم؛ اما امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی تحت هدایت رهبری بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار بشکه نفت صادر می‌شود.

 وی اضافه کرد: همچنین اشتغال بیش از یک‌میلیون‌نفری، ساخت چهار میلیون مسکن، کاهش رشد نقدینگی از دیگر برکات نظام جمهوری اسلامی و دولت انقلابی شهید رئیسی است.

 مرتضوی این را هم بیان کرد که خوشبختانه نرخ تورم در کشور کاهشی است و بی‌شک تا پایان سال به تورم زیر ۳۰ درصد می‌رسیم.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از