حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
معاون سیاسی سپاه خوزستان مطرح کرد:

پایبندی رئیس‌جمهور آینده به مبانی ولایت

پایبندی رئیس‌جمهور آینده به مبانی ولایت

معاون سیاسی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان ولایت‌مداری عملی، لسانی و قلبی ر از شاخصه‌های بارز نامزد اصلح دانست و گفت: اگر می‌خواهیم در دنیا قوی باشیم باید یک رئیس‌جمهور در تراز انقلاب و ولایی انتخاب کنیم.

بهمن شهریاری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ با اشاره به اینکه فضای انتخاباتی خوب و پویایی شکل گرفته است، اظهار کرد: ملت ما در آستانه حماسه بزرگ انتخابات ریاست‌جمهوری قرار گرفته است.

وی افزود: علی‌رغم اینکه دشمنان تلاش کردند ناکارآمدی دولت سیزدهم را در جامعه القا کنند و میزان را دچار چالش کنند؛ اما جامعه اسلامی با هدایت، رهبری و رهنمودهای مقام معظم رهبری همواره در مسیر صحیح گام برمی‌دارد. 

معاون سیاسی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه مردم شریف ایران انسان‌هایی هوشیار هستند که دید کارشناسانه و تحلیل‌گرانه دارند، گفت: این ملت با دارا بودن کارنامه درخشان از ابتدای انقلاب تا کنون نشان داده است که همیشه در چالش‌های ایجاد شده از سوی دشمن، هوشمندانه راه حلی برای برون‌رفت از آن پیدا می‌کند. 

شهریاری ادامه داد: همان‌طور که با شهادت مدافعان حرم، سردار زاهدی و همراهانش در دمشق، ملت ایران پیام دشمن‌شکن عملیات وعده صادق را به دنیا مخابره کرد، از حادثه پرواز تلخ سی و یکم اردیبهشت‌ماه، حماسه ملی و پرشور انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری را رقم خواهد زد.

وی ویژگی‌های رئیس دولت آینده را برشمرد و عنوان کرد: رئیس‌جمهور جدید باید تراز انقلاب، ولایت و قانون اساسی باشد و خود را خادم مردم ایران بداند.

معاون سیاسی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان ولایت‌مداری عملی، لسانی و قلبی ر از شاخصه‌های بارز نامزد اصلح دانست و افزود: اگر می‌خواهیم در دنیا قوی باشیم باید یک رئیس‌جمهور در تراز انقلاب و ولایی انتخاب کنیم.

شهریاری با بیان اینکه رئیس دولت چهاردهم باید معتقد به استقلال سیاسی کشور باشد و نباید اجازه دهد انقلاب اسلامی تحت تأثیر سلایق، حزبی، جناحی و گروهی آسیب ببیند، عنوان کرد: استقلال کشور ایران در گرو عزم و اراده ملی است که سبب حفظ ثبات، امنیت و اقتدار کشور خواهد شد.

وی ضمن دعوت مردم به حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی در هشتم تیرماه بیان کرد: تمام افرادی که دل در گرو پیشرفت، آبادانی و تعالی ایران اسلامی دارند باید در انتخابات شرکت کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از