حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403

پدر شهید محمدرضا آل‌مبارک به فرزند شهیدش پیوست

پدر شهید محمدرضا آل‌مبارک به فرزند شهیدش پیوست

پدر شهید محمدرضا آل‌مبارک از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان اهواز آسمانی شد و به فرزند شهیدش پیوست.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی«رهیاب»؛ پدر شهیدمحمدرضا آل‌مبارک از شهدای دوران هشت سال دفاع‌مقدس شهرستان اهواز آسمانی شد و میهمان فرزند شهیدش شد.

زنده‌یاد ملامحمدحسین آل مبارک پدرشهیدمحمدرضا آل مبارک از شهدای دفاع‌مقدس شهرستان اهواز است که در آذرماه سال ۱۳۶۱ شهادت فرزند برومندش را دیده‌بود پس از ۴۱ سال امروز دوشنبه یازدهم دی‌ماه سال ۱۴۰۲ به فرزند شهیدش پیوست.

پدرشهیدمحمدرضا آل مبارک از پیرغلامان اهل‌بیت عصمت وطهارت«ع» استان خوزستان نیز بود که چندین دهه در مناسبت‌های گوناگون دینی و مذهبی در نقاط مختلف از جمله در حسینیه‌اعظم و عباسیه اهواز به مداحی و مرثیه‌سرایی می‌پرداخت.

همچنین زنده‌یاد ملامحمدحسین آل مبارک در سال ۱۳۶۲ حسینیه‌ای را در فاز اول، خیابان ۱۸ غربی کیانپارس اهواز به نام حسینیه شهیدمحمدرضا آل مبارک راه‌اندازی کرده‌بود که سالیان سال برنامه‌های دینی و ملی از جمله ایام سوگواری سرور وسالارشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین «ع» در آن گرامی داشته می‌شود.

آیین تشییع پیکرپاک زنده‌یاد ملامحمدحسین آل مبارک پدرشهیدمحمدرضا آل مبارک روز سه‌شنبه ۱۲ دی‌ماه سال ۱۴۰۲ از ساعت ۱۴:۳۰ از عباسیه دزفول به سمت حسینیه ثارالله این شهر برگزار می‌شود که اهالی پایتخت مقاومت ایران با این پدر شهید وداع می‌کنند.

همچنین پیکر پاک زنده‌یاد ملا محمدحسین آل مبارک پدر شهیدمحمدرضا آل مبارک روز پنج‌شنبه ۱۴ دی‌ماه سال ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰ صبح در اهواز تشییع می‌شود که اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، یادگاران و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در این آیین شرکت می‌کنند.

آیین تشییع پیکر پاک زنده‌یاد ملا محمدحسین آل مبارک پدر شهید محمدرضا آل مبارک از حسینیه ثارالله اهواز آغاز می‌شود و تا گلزار شهدای این شهر ادامه دارد.

 پایان پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از