حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403

پنج‌شنبه موج جدید سامانه بارشی وارد خوزستان می‌شود

پنج‌شنبه موج جدید سامانه بارشی وارد خوزستان می‌شود

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: از اواسط روز پنج‌شنبه تا اواسط جمعه با عبور موج ضعیفی از فراز استان شاهد بارش‌های پراکنده همراه با رعدوبرق در ارتفاعات، مناطق شمال و شمال شرق استان خواهیم بود.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی«رهیاب» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل هواشناسی خوزستان؛ محمد سبزه زاری گفت: رگبار پراکنده باران و رعدوبرق، وزش باد متوسط و تندباد لحظه‌ای در ارتفاعات و مناطق شمال و شرق و با توجه‌ به ماهیت فصل در دیگر مناطق استان احتمال بارش به‌صورت نقطه‌ای از اواسط روز پنجشنبه تا بعدازظهر جمعه پیش‌بینی می‌شود.

 مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا فردا جو استان نسبتاً پایدار است و سپس از اواسط روز پنج‌شنبه تا اواسط جمعه با عبور موج ضعیفی از فراز استان شاهد ابرناکی و بارش‌های پراکنده همراه با رعدوبرق در ارتفاعات، مناطق شمال و شمال شرق استان خواهیم بود.

 محمد سبزه زاری افزود: همچنین با توجه‌ به ماهیت فصل بارش‌های پراکنده در بقیه مناطق استان نیز دور از انتظار نیست.

 وی ادامه داد: در این مدت به‌ویژه در روز پنج‌شنبه وزش بادها در ساعات بعدازظهر متوسط و همراه با تندبادهای لحظه‌ای خواهد بود.

 سبزه زاری گفت: روند افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ادامه دارد و از اواخر پنج‌شنبه تا اوایل شنبه شمال خلیج‌فارس مواج است.

 بر اساس این گزارش بیشترین میزان بارندگی سامانه بارشی اخیر در روستای للر اندیکا به میزان ۲۳۷.۹ میلیمتر ثبت شده است.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از