حالت تاریک
پنج‌شنبه, 26 مهر 1403
پیام‌رسانان زینبی باید ادامه‌دهنده راه باشند
فرازی از وصیت‌نامه شهید ایرج «موسی قناطیر»:

پیام‌رسانان زینبی باید ادامه‌دهنده راه باشند

شهید ایرج «موسی قناطیر» در وصیت‌نامه خود نوشته بود: شهیدان رفتند و پیام‌رسانان زینبی باید ادامه‌دهنده باشند و شما زینبیان پیام‌رسان بدانید که منافقان کافران و خودباختگان آرامتان نمی‌گذارند و شما نیز انتظار نداشته باشید.

 به گزارش شبکه اطّلاعرسانی «رهیاب»؛ شهید «ایرج موسی قناطیر» در یکم شهریور ۱۳۴۰، در شهرستان بهبهان به دنیا آمد. پدرش رجب علی، خواربارفروش بود و مادرش کفایت نام داشت. تا پایان دوره متوسطه در دانش‌سرای مقدماتی درس خواند و دیپلم گرفت. معلم بود. سال ۱۳۵۹ ازدواج کرد. به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. بیستم مرداد ۱۳۶۰، در شوش بر اثر اصابت گلوله و ترکش به شهادت رسید.

متن وصیت‌نامه شهید ایرج «موسی قناطیر»: 

 انسان آن زمانی خویش را می‌بیند که پوستی نازک و استخوانی، شکننده، و عمری کم و آرزویی فراوان و عواقبی هولناک دارد و آن موقع که می‌بیند در خسران است و با بیچارگی می‌گوید: «واحسرتا که این همه ضرر کرده‌ام، پروردگارا مرا ببخش»

 حقیر موسی قناطیر بنده ناصالحی که قلبی، محجوب نفسی، معیوب و هوایی غالب و طاعتی قلیل، و معصیتی کثیر دارد. اینک در سنگر مردان، حق حقیرانه به چهرۀ آنان نگاه می‌کنم و در برابرشان خجلم. هر وقت عکس روح اله را می‌بینم این خجالت و حقارت آن چنان می‌شود که مرگ را از خدا می‌طلبم.

 بالاخره شهیدان رفتند و پیام‌رسانان زینبی باید ادامه‌دهنده باشند و شما زینبیان پیام‌رسان بدانید که منافقان کافران و خودباختگان آرامتان نمی‌گذارند و شما نیز انتظار نداشته باشید...

 جوانان، مؤمنان، پدران تجربه‌دار و مادران شما بدانید و آگاه باشید که ما در سایه رهبری اسلامی - شیعی و وحدت اسلامی به موفقیت رسیدیم امامی که امروز عاشقانه جسمی در زمین و جانش در سیر ملکوت است. امید واثق دارم که مطیع خداوند هستید و رستگارید. حزب‌اللهی باشید که «ان حزب الله هم الغالبون».

 والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

 موسی قناطیر

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از