حالت تاریک
جمعه, 14 اردیبهشت 1403
فرماندهی انتظامی استان خوزستان مطرح کرد:

پیام فرماندهی انتظامی خوزستان به مناسبت روز ارتش

پیام فرماندهی انتظامی خوزستان به مناسبت روز ارتش

فرماندهی انتظامی استان خوزستان به مناسبت 29 فروردين‌ماه، روز ارتش، پيام تبریک صادر کرد.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان خوزستان؛ سيد محمود ميرفيضی در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن روز ارتش از شجاعت، حق‌طلبی و فداکاری دلیرمردان ارتش تقدیر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

در روز ۲۶ فروردين‌ماه سال ۱۳۵۸ حضرت امام خمينی بنيان‌گذار جمهوری اسلامی ايران در پيامی خطاب به ملت شريف و مبارز ايران روز ۲۹ فروردين‌ماه را «روز ارتش» اعلام کردند تا ارتش در اين روز پشتيبان خود را از جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ايران و حضور خود را برای فداکاری در راه استقلال و مرزهای کشور اعلام نمايند. امروز ارتشيان ما مردانی مؤمن، شجاع، حق‌طلب، عدالت‌جو و آماده فداکاری در راه آرمان‌های بلند ملت ايران هستند.

ارتش وفادارانه از جمهوری اسلامی حمايت کرده و می‌کند؛ ارتش سازمانی خلاق، پويا و پرتوان است که به خصوص در سال‌های اخير که عداوت دشمنان شکل عملی و عملياتی به خود گرفته، توانسته از طوفان هياهو به سلامت گذر کند.

نيروهای مخلص و قهرمان ارتش در تمامی عرصه‌های مورد نياز کشور خصوصاً در زمان جنگ تحميلی، پاسداری از مرزها و اقتدار نظامی کشور را سرلوحه کار خود قرار داده  و به نحو مطلوب و صادقانه تبلور شعار انقلابی «ارتش فدای ملت» را به منصه ظهور رسانده‌اند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان اين روز را به ارتشيان عزيز که آوازه غيرت و هم‌بستگی‌شان، دوردست‌ترين دروازه‌های جهان را درنورديده است، تبريک می‌گويد و سرافرازی آن‌ها را از درگاه خداوند منان خواستار است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان
سرتيپ دوم پاسدار سيد محمود ميرفيضی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از