حالت تاریک
چهارشنبه, 25 مهر 1403
پیروزی اسلام یعنی پیروزی تمام مسلمین بر کفار
فراز از وصیت‌نامه شهید «علیرضا فرضی‌نژاد» را می‌خوانیم؛

پیروزی اسلام یعنی پیروزی تمام مسلمین بر کفار

شهید «علیرضا فرضی نژاد» در وصیت‌نامه خود نوشته بود: پیروزی اسلام یعنی پیروزی تمام مسلمین بر کفار و منافقین و مشرکین و مستکبرین است و جامعه زیرپوشش قسط و عدل الهی گردد.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ شهید «علیرضا فرضی نژاد» در یکم خرداد ۱۳۴۳، در شهرستان شوشتر به دنیا آمد. پدرش فضلعلی، فروشنده بود و مادرش نرگس نام داشت. دانش‌آموز سوم متوسطه در رشته تجربی بود. به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. دهم اردیبهشت ۱۳۶۱، با سمت تک‌تیرانداز در خرمشهر بر اثر اصابت ترکش به شکم، قلب و پا، شهید شد. پیکر او را در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپردند.

متن وصیت‌نامه شهید «علیرضا فرضی نژاد»: 

 بنام خدای همیشه جاوید

الا إِنَّ الَّذینَ یُمَارُونَ فِی السَّاعَةِ لَفِی ضَلَالٍ بَعِید اسراء - ۳۲
 
 امت مسلمان و شهیدپرور و خانواده عزیزم بدانید که (وَلا تَحْسَنَالذینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرزقون)

 با درود بر امام و رهبر بزرگ مسلمین و مستضعفین و با سلام به امت قهرمان در این لحظه که اسلام دارد زنده می‌شود باید برای زنده‌تر شدن این شریعت پاک خون داد، خون‌های سرخ و جوشان و آنانی که خون سرخ و جوشان خود را در این راه می‌دهند همانا جند الله هستند و خداوند وعده داده است به جند الله که «خانَ جُنْدِ اللهِ هُمُ الغالبون».

 ای امت مسلمان و خانواده عزیزم اکنون که دارم از میان شما برای دیدار خدای خود، معبودم می‌روم، آنی که به شما خانواده عزیز این امانت را داده است، لازم می‌دانم چند نکته را یادآور شدم.

 ۱- همیشه به حرف امام امت گوش داده و به آنان میل کرده و یاس به دل خود راه مدهید.

 ۲- تا می‌توانید برای حفظ این انقلاب که آغازگر انقلاب مهدی (عج) است در هیچ زمینه‌ای دریغ نکرده و اسلامی و انقلابی بودن و ماندن خود را به جهانیان نشان دهید.

 ۳- از پدران و مادران شهیدپرور می‌خواهم که زمانی که خبر شهادت فرزندشان را می‌شنوند و در نزد خدای خویش شکرگزار و برای او دعا کنند که این خواسته خود وی بوده که همیشه می‌گفت «اللهم ارزقنا توفیق الشهادته فی سبیلک» و برایش گریه نکنند که اجرش نزد پروردگارش کم شده و باعث خوشحالی قوم منافق و کفار و مشرکین می‌شود.

 ۴- تا می‌توانند اشخاص و نهادهای انقلابی و حزب‌الله را پشتیبانی و حمایت کنید که تا شاید خدا از گناهان شما گذشته و باعث پیروزی انقلاب و به‌ثمررسیدن داد و عدل در کلیه کشورهای جهان سوم و فقیر و مسلمان منطقه شود؛ چون اسلام راستین ضامن تمام مسلمین است و پیروزی اسلام یعنی پیروزی تمام مسلمین بر کفار و منافقین و مشرکین و مستکبرین است و جامعه زیرپوشش قسط و عدل الهی گردد.

 به امید پیروزی اسلام و مسلمین به رهبری زعیم عالی‌قدر امام خمینی مدظله‌العالی. ای امام ای رهبر من که عمرم برای اسلام خدمتی نکرد شاید که مرگم باعث خدمتی شود.

 آمین رب‌العالمین. از تمام برادران کمیته حلالیت می‌جویم بالاخص خانواده و تمام دوستان و فامیل.

 اِنَّ اللهَ مَعَ الصَّابرین

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از