حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
فرازی از وصیت‌نامه «شهید محمدطاهر طاهرزاده موسویان»؛

پیرو رهبر کبیر انقلاب باشید

پیرو رهبر کبیر انقلاب باشید

شهید محمدطاهر طاهرزاده موسویان در وصیت‌نامه خود می‌نویسد: راه امام کبیرمان خمینی آن اسطوره مقاومت و فضیلت را ادامه دهند و منتظر فرمان امام در هر کاری باشند تا با یاری الله و رهبری اماممان انقلاب را به سرمنزل مقصود برسانیم.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ شهید محمدطاهر طاهرزاده موسویان در یازدهم اردیبهشت ۱۳۴۰، در شهرستان بهبهان به دنیا آمد. پدرش سید عبدالحمید، روحانی بود و مادرش بی‌بی بزرگ نام داشت. تا پایان دوره کاردانی در رشته تربیت‌معلم درس خواند. معلم بود. به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. بیست و سوم مرداد ۱۳۶۰، در شوش بر اثر انفجار نارنجک به شهادت رسید. پیکر او را در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپردند.

متن وصیت‌نامه شهید محمدطاهر طاهرزاده موسویان: 

 بسم‌الله الرحمن الرحیم

 «الموت فی حیاتکم مقهورین والحیات فی موتکم قاهرین»

 زنده بودن و زیر دست بودن مرگ است و مرگ در راه حیات زنده بودن است.

  این حقیر که یک فرد مسلمان و معتقد به جمهوری اسلامی هستم که با عشق به شهادت عازم جبهه‌های جنگ بر علیه کفار می‌شوم. چون همان‌طور که خداوند می‌فرماید: «ما امانتی در روی زمین از طرف او هستیم و هروقت لازم باشد باید این امانت به صاحبش مسترد گردد.»

 با کفار و جهان‌خواران شرق و غرب مقابله کنید

 در این برهه از زمان که کفار و جهان‌خواران شرق و غرب به مقابله با اسلام و نظام اسلامی شتافتند ما نیز باید به این وظیفه اسلامی عمل کنیم و به مقابله با کفار برویم و امانتی که نزد ما است نیز ادا نماییم.

 پیرو رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) باشید

 پیام من به ملت ایران این است که راه امام کبیرمان خمینی آن اسطوره مقاومت و فضیلت را ادامه دهند و منتظر فرمان امام در هر کار و امری باشند و همیشه در صحنه حاضر باشند تا با یاری الله و رهبری اماممان انقلاب را به سرمنزل مقصود برسانیم.

 ما با آگاهی در راه شهادت گام برمی‌داریم

 و پیام دیگر به خانواده‌ام این است که هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند و افتخار کنند که فرزندشان را در راه خدا هدیه دادند؛ مبادا ضجه و ناله یا عجزی از خود نشان دهید که دشمن شاد گردد. چون من و تمامی برادران مبارز دیگر راهمان را با آگاهی انتخاب کردیم و در این راه گام نهادیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از