حالت تاریک
چهارشنبه, 19 اردیبهشت 1403
مدیرکل هواشناسی استان خوزستان مطرح کرد:

پیش‌بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان

پیش‌بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: برای روز‌های آینده در استان بارش‌های پراکنده همراه با وزش باد و افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل هواشناسی استان خوزستان؛ محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، فردا شنبه احتمال رگبار و رعدوبرق در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات و وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خوزستان وجود دارد.

وی با بیان اینکه در دیگر مناطق استان احتمال بارش‌های نقطه‌ای دور از انتظار نیست، افزود: روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه هم احتمال بارش‌های پراکنده و وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه‌ای در برخی از نقاط استان وجود خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تا روز یکشنبه روند افزایش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود و تا اواسط هفته آینده استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی استان خواهد شد.

سبزه‌زاری عنوان کرد: از روز چهارشنبه هفته آینده سامانه بارشی جدیدی استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

وی بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته اهواز با ۳۸.۳ و ایذه با ۱۳.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند و اهواز به بیشینه دمای ۳۸.۳ و کمینه دمای ۲۱.۷ درجه سانتیگراد رسیده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از