حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
امام‌جمعه موقت اهواز مطرح کرد:

پیوند او با ولایت رمز ماندگاری‌اش بود

پیوند او با ولایت رمز ماندگاری‌اش بود

امام‌جمعه موقت اهواز گفت: آیت‌الله شهید رئیسی در تاریخ ماند و رمز ماندگاری‌اش پیوند او با ولایت بود.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ مراسم تجمع امت حزب‌الله باهدف ادای دین به مقام شامخ سیدالشهدا خدمت رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد در حسینیه ثارالله اهواز برگزار شد.

 این مراسم باشکوه با حضور خانواده‌های معظم شهدا، سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف سردار حسن شاهوار پور، حجت‌الاسلام سید اسماعیل طباطبایی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه منطقه‌ای کربلا، حجت‌الاسلام رستگار، علما و فرماندهان و کارکنان رده‌های نیروی زمینی سپاه مستقر در اهواز و نیروهای نظامی و انتظامی و مدیران ارشد استان خوزستان و اقشار مختلف امت حزب‌الله شهرستان اهواز با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی درحسینیه ثارالله اهواز برگزار شد.

 حجت‌الاسلام حاجتی سخنران این مراسم بزرگداشت با نثار درود به ارواح طیبه رئیس‌جمهور مردمی و انقلابی شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان اظهار کرد: سیره و سلوک انقلابی‌گری شهید رئیسی با شهادتش تازه شروع شده، این مسیر، مسیر هماهنگی دیپلماسی و میدان مقاومت تاآخرین‌نفس است.

 وی افزود: آیت‌الله شهید رئیسی در تاریخ ماند و رمز ماندگاری‌اش پیوند او با ولایت بود.

 امام‌جمعه موقت اهواز گفت: با برشماری مولفه‌های انقلابی‌گری در عصر حاضر و سیره عملی شهدای گران‌قدر، چون شهید حاج علی هاشمی و شهید غیوراصلی و دیگر شهدای گران‌قدر ادامه داد: رئیسی، همدل با خاکیان بود و ساده‌زیستی صفا و صمیمیت از شاخصه‌های اصلی وی بود؛ این شهید خستگی‌ناپذیر، در دوران دفاع مقدس در شهرهای خوزستان حضور داشت و زندگی کرد.

 حاجتی بیان کرد: وقتی در مقطعی از کشور، درباره برجام دو صحبت شد، این موضوع مورد اعتراض شهید حاج‌قاسم سلیمانی قرارگرفتن و این شهید بزرگوار اعلام نمود مگر توانمندی موشکی و منطق مقاومت و دفاع قابل‌مذاکره نیست.

 وی عنوان کرد: امروز ادای احترام ۹۰ تن از سران و مقامات ارشد کشورها و سازمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی به مقام رئیس‌جمهور شهید و همراهان شهیدش ادای احترام کردند، این به‌خاطر این بود که آیت‌الله رئیسی، امام رضایی و همراه رهبر معظم انقلاب بود.

 این تجمع با شعارهای حماسی حسین حسین شعار ماست و هیهات منا الذله شکوهی زیبا یافت و با مداحی حاج صادق آهنگران و امین صوفی پایان یافت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از