حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
معاون بانوان وزیر ورزش جوانان:

سند تحول به چالش‌های ورزش بانوان پرداخته است

سند تحول به چالش‌های ورزش بانوان پرداخته است

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش‌وجوانان گفت: سند تحول دولت مردمی به چالش‌های ورزش بانوان پرداخته است و از مدیران خواسته شد بادقت در مطالعه این سند، آسیب‌های اجتماعی و ورزش را استخراج کنند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی«رهیاب»؛ مریم کاظمی‌پور در نشست هم‌اندیشی مسئولان ورزش بانوان استان‌های کشور و نایب‌رئیسان فدراسیون‌های ورزشی که امروز (۲۸ بهمن) در آبادان با حضور وزیر ورزش در حال برگزاری است، با قدردانی از برگزارکنندگان این مراسم، اظهارکرد: برگزاری این جلسه باعث شد که ما خاطرات دفاع مقدس و عملیات کربلای پنج و والفجر مقدماتی را زنده کنیم.

 وی با بیان‌اینکه هر آنچه که از ورزش بانوان بیان می‌شود، عملکرد شماست و امیدوارم سخنگویی شایسته از طرف شما باشم، گفت: قدردان زحمات استان‌ها در پرورش ورزشکاران پایه و عملکرد فدراسیون‌ها در نخبه‌گزینی، پرورش و استعدادیابی هستیم.

  معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش وجوانان گفت: در دیدار اخیر مقام‌معظم‌رهبری با ورزشکاران، ایشان سه مسئولیت جدی یعنی اتخاذ تدابیر درست، مراقبت جدی از بروز آفت در ورزش و پیشگیری از فساد اقتصادی را بیان فرمودند و همه اینها می‌تواند در ورزش ما نیز مبتلا به باشد.

  کاظمی عنوان کرد: استفاده از ظرفیت‌های عامه مردم در ورزش و انجام برنامه‌های امیدآفرین از تأکیدات رئیس‌جمهور بوده است. ما در برنامه‌ریزی فرهنگی و ورزش همگانی و قهرمانی سعی کردیم بر اساس اسناد بالادستی و بیانیه گام دوم، سند تحول بنیادین و سایر اسنادی که محور برنامه‌ریزی هستند، قدم برداریم و در پیشبرد برنامه‌ها موفق باشیم و آنچه که انجام دادیم تمام توان ما بوده است تا آنچه شایسته بانوان است را اجرا کنیم.

  معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش وجوانان بیان کرد: سند تحول دولت مردمی به شایستگی به چالش‌های ورزش بانوان پرداخته است و از مدیران خواسته شد بادقت در مطالعه این سند آسیب‌های اجتماعی و ورزش را استخراج کنند. براین‌اساس نیز یک‌سری برنامه‌های ملی تدوین شده است و به دنبال برنامه‌های رویدادمحور بودیم.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از