حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان مطرح کرد:

بالاترین مشارکت خیران مدرسه‌ساز در خوزستان

بالاترین مشارکت خیران مدرسه‌ساز در خوزستان

مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان گفت: خیرین مدرسه‌ساز خوزستانی با مشارکت ۷۰۰ میلیاردتومانی توانستند بالاترین میزان مشارکت را در سطح کشور ثبت کنند و همین میزان مشارکت زمینه‌ساز کسب رتبه اول کشوری در این شاخص توسط استان خوزستان شد.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ عبدالله حبیبی در جمع اعضای مجمع خیرین مدرسه‌ساز خوزستان در سرسرای استانداری با اشاره به اهمیت و جایگاه این مجمع در جذب مشارکت خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه یار؛ اظهار کرد: خیرین مدرسه‌ساز خوزستانی با مشارکت ۷۰۰ میلیاردتومانی توانستند بالاترین میزان مشارکت را در سطح کشور ثبت کنند و همین میزان مشارکت زمینه‌ساز کسب رتبه اول کشوری در این شاخص توسط استان خوزستان شد.

 وی در ادامه با تأکید بر اهمیت تکریم خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه یار در سطح استان، افزود: بیست و ششمین دوره جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شنبه ۱۹ خردادماه رأس ساعت ۱۰ صبح و در سالن اجتماعات گیت بوستان اهواز برگزار خواهد شد و در این جشنواره که با راهبری اداره کل نوسازی؛ توسعه و تجهیز مدارس خوزستان برگزار خواهد شد تا بتوان شاهد تکریم عزیزان خیر در این برنامه بود.

 مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان با اعلان اینکه یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس در قالب ۴۳۵ مدرسه به آموزش‌وپرورش خوزستان تحویل شده است، بیان کرد: با تلاش‌های صورت‌گرفته توسط خیرین مدرسه‌ساز و همراهی و حمایت دولت مردمی استان خوزستان موفق به جذب بالاترین میزان اعتبارات در حوزه مدرسه‌سازی و مدرسه یاری شده است و این مقدار کلاس تاکنون ساخته شده است که شایسته تقدیر و تشکر است.

 حبیبی عنوان کرد: در بحث مدرسه‌سازی یکی از برنامه‌های آموزش‌وپرورش خوزستان تأکید ویژه بر توسعه کمی و کیفی هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش است چرا که یکی از سیاست‌های اصلی مجموعه تعلیم‌وتربیت کشور تقویت حرفه‌آموزی و مهارت‌آموزی است.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از